Η Oakley έδωσε στους 35 μεταλλωρύχους μαύρα γυαλία για να μπορέσουν να βγουν στο φως χωρίς να καταστραφούν τα μάτια τους. Τους κόστισε $6300 (180$ το κάθε γυαλί Χ 35) και κέρδισαν δωρεάν δημοσιότητα αξίας $41.000.000.
διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ http://www.cnbc.com/id/39650306
Friday, 15 October 2010
Volkswagen Phaeton: Battlefield, Forest, Wedding
Καλά είναι σοβαροί αυτοί οι Ινδοί? Να μην δείχνουν το προϊόν? Πάνε καλά? Τσ τσ τσ...
Advertising Agency: DDB Mudra Group, Mumbai, India
Chief Creative Officer: Bobby Pawar
National Creative Director: Rajeev Raja
Art Director: Prasad Jindam
Copywriter: Prasad Jindam
Illustrator: Nishikant Palande
Photographer: Sandeep Barge
Published: March 2010
Advertising Agency: DDB Mudra Group, Mumbai, India
Chief Creative Officer: Bobby Pawar
National Creative Director: Rajeev Raja
Art Director: Prasad Jindam
Copywriter: Prasad Jindam
Illustrator: Nishikant Palande
Photographer: Sandeep Barge
Published: March 2010
Labels:
Print
Lukafe: Voyeur, UFO, Jail
Κολομβία, εκτός από καρτέλ φαίνεται ότι έχουν και αισθητική και χιούμορ.
Advertising Agency: Sancho BBDO, Bogota, Colombia
Creative VPs: Hugo Corredor, Giovani Martinez
Creative Directors: Andres Norato, Claudia Murillo
Art Directors: Claudia Murillo, Juan Hernandez
Copywriters: Andres Norato, Daniel Mosquera
Illustrator: Zoom Argentina
Retouch artist: Oscar Romero
Advertising Agency: Sancho BBDO, Bogota, Colombia
Creative VPs: Hugo Corredor, Giovani Martinez
Creative Directors: Andres Norato, Claudia Murillo
Art Directors: Claudia Murillo, Juan Hernandez
Copywriters: Andres Norato, Daniel Mosquera
Illustrator: Zoom Argentina
Retouch artist: Oscar Romero
Labels:
Print
Thursday, 14 October 2010
The Mill London Showreel 2010
Τι να πεις για τη The Mill. Βλέπεις το reel τους και όποια δουλειά είχες δει τον τελευταίο χρόνο και σου άρεσε είναι μέσα.
The Mill Visual Effects Studio - http://www.themill.com/
The Mill Visual Effects Studio - http://www.themill.com/
Labels:
showreel
Wednesday, 13 October 2010
Center for Autism: Two faces
Μια κοινωνική καμπάνια με θέμα τον αυτισμό από μια σλοβένικη εταιρία που καταφέρνει να αντιμετωπίσει το θέμα με σεβασμό και να δείξει ότι τα άτομα με αυτισμό μπορούν να τα καταφέρουν στη ζωή αν τους δείξουμε την απαραίτητη προσοχή. Προσεγμένη δουλειά στην απόλυτη λεπτομέρεια. Ακόμα και ο φωτογράφος ένα αυτιστικό παιδί 15 χρονών.
Derek Paravicini. A man with autism.
Derek Paravicini. The piano virtuoso.
Autism has two faces.
Advertising Agency: Apohal, Slovenia
Creative Director: Tomaz Apohal
Art Director: Matija Primc
Copywriter: Tomaz Apohal
Photographer: Tomaz Planinsek
DTP: Marija Matijasec
Published: September 2010
Derek Paravicini. The piano virtuoso.
Autism has two faces.
Advertising Agency: Apohal, Slovenia
Creative Director: Tomaz Apohal
Art Director: Matija Primc
Copywriter: Tomaz Apohal
Photographer: Tomaz Planinsek
DTP: Marija Matijasec
Published: September 2010
Google: Did you mean... Battleship, Astronaut, Jetlag?
Οι άνθρωποι έχουν χιούμορ. Στην Τουρκία τουλάχιστον.
Μια πάρα πολύ χρήσιμη υπηρεσία που χρησιμοποιούμε όλοι (ο καθένας μας όταν δεν ξέρει ακριβώς πως γράφεται κάτι, το googlάρει και το google του λέει πως γράφεται) ιδωμένη με έναν πολύ αστείο (αλλά απόλυτα αληθινό) τρόπο.
“Did you mean? astronaut.
Google. We know what you are searching for, even when you don’t. ”
“Did you mean? battleship.
Google. We know what you are searching for, even when you don’t. ”
“Did you mean?jetlag.
Google. We know what you are searching for, even when you don’t. ”
Advertising Agency: Grey, Istanbul, Turkey
Creative Directors: Ergin Binyıldız, Mustafa Baripoğlu
Copywriters: İlhami Duman, Azat Gül, Yiğit Ayvazoğlu
Art Directors: Can Pehlivanlı, Nezih İçöz, Sungu Hacışabanoğlu
Account Director: Aylin Sönmezer
Production Company: Alphadog
Μια πάρα πολύ χρήσιμη υπηρεσία που χρησιμοποιούμε όλοι (ο καθένας μας όταν δεν ξέρει ακριβώς πως γράφεται κάτι, το googlάρει και το google του λέει πως γράφεται) ιδωμένη με έναν πολύ αστείο (αλλά απόλυτα αληθινό) τρόπο.
“Did you mean? astronaut.
Google. We know what you are searching for, even when you don’t. ”
“Did you mean? battleship.
Google. We know what you are searching for, even when you don’t. ”
“Did you mean?jetlag.
Google. We know what you are searching for, even when you don’t. ”
Advertising Agency: Grey, Istanbul, Turkey
Creative Directors: Ergin Binyıldız, Mustafa Baripoğlu
Copywriters: İlhami Duman, Azat Gül, Yiğit Ayvazoğlu
Art Directors: Can Pehlivanlı, Nezih İçöz, Sungu Hacışabanoğlu
Account Director: Aylin Sönmezer
Production Company: Alphadog
Labels:
Print
Tuesday, 12 October 2010
Sesame Street: Smell Like A Monster
Ίσως το καλύτερο spoof της φημισμένης καμπάνιας του Old Spice. Απίστευτός χαρακτήρας (ειδικά για όσους θυμούνται...)
Labels:
Viral
Subscribe to:
Posts (Atom)