Friday, 5 November 2010
Ligue Internationale Contre le Racisme et l’Antisémitisme (LICRA)
Advertising Agency: Publicis Conseil, Paris, France
Copywriter: Fabrice Dubois
Art director: Pascale Gayraud
Photographer: Yann Robert
Chief Creative Officer: Olivier Altmann
Account Supervisors: Gaelle Morvan, Elysian Fields
Art buyer: Jean-Luc Chirio
LICRA general secretary: Richard Serero
Labels:
Print
Huggies: Hard Life
Advertising Agency: JWT/RMG Connect, Milan, Italy
Executive Creative Director: Daniela Radice
Associate Creative Director & Copywriter: Davide Boscacci
Copywriter: Jack Blanga
Art Director: Giulio Nadotti
Illustrator: Giulio Nadotti
Labels:
Print
Monday, 25 October 2010
School of Visual Arts: Don't Depend On Luck
Advertising Agency: Knarf, New York, USA
Creative Director: Frank Anselmo
Copywriter: Duc Nguyen
Art Director: Frank Anselmo
Labels:
Print
Friday, 22 October 2010
Wake Up The Town -- Official Trailer
Με ένα πείραμα/ντοκυμαντέρ σε μια Αρκτική πόλη λανσάρει η Philips το Wake-Up Light της. Σε μια πόλη λοιπόν που ζει χωρίς ήλιο για 4 μήνες θα δοκιμάσουν αν μπορεί το φως τους να δώσει χαρά στους κατοίκους της και να ξυπνούν πιο ανανεωμένοι.
Η ιδέα είναι της Tribal DDB και το ντοκυμαντέρ είναι σκηνοθετημένο από τον Doug Pray (το ντοκυμαντέρ για τη διαφήμιση που γύρισε το 2009 και λέγεται Art & Copy είναι στη διάθεση όποιου μου το ζητήσει. Είναι πολύ καλό. http://www.artandcopyfilm.com/)
Η ιδέα είναι της Tribal DDB και το ντοκυμαντέρ είναι σκηνοθετημένο από τον Doug Pray (το ντοκυμαντέρ για τη διαφήμιση που γύρισε το 2009 και λέγεται Art & Copy είναι στη διάθεση όποιου μου το ζητήσει. Είναι πολύ καλό. http://www.artandcopyfilm.com/)
Labels:
Viral
A new way of advertising
Ένας νέος τρόπος διαφήμισης από μια εταιρία που σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει αυτές τις περίεργες λέξεις που εμφανίζονται σε διάφορες φόρμες login στο internet τις οποίες πρέπει να αντιγράψεις σε ένα πλαίσιο για να αποδείξεις ότι είσαι άνθρωπος. Δείτε...
Labels:
Self promotion
Wednesday, 20 October 2010
MINI Getaway Stockholm 2010
Ενδιαφέρουσα αυτή η ιδέα της Mini που θα τρέξει στην Στοκχόλμη.
Με 2 λόγια: Βρες το virtual Mini στο χάρτη με το κινητό σου, πλησίασε στα 50 μέτρα και αποθήκευσέ το. Κράτα όλους τους άλλους που θέλουν να το πάρουν στο δικό τους κινητό μακριά για μια έβδομάδα και κέρδισε ένα πραγματικό Mini Countryman. Αν μη τι άλλο έχει τουλάχιστον πλάκα.
Με την αύξηση των πωλήσεων των smartphones στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέξουν σε λίγο καιρό και εδώ τέτοιες εφαρμογές, ίσως σε πιο κλειστό κύκλο.
Με 2 λόγια: Βρες το virtual Mini στο χάρτη με το κινητό σου, πλησίασε στα 50 μέτρα και αποθήκευσέ το. Κράτα όλους τους άλλους που θέλουν να το πάρουν στο δικό τους κινητό μακριά για μια έβδομάδα και κέρδισε ένα πραγματικό Mini Countryman. Αν μη τι άλλο έχει τουλάχιστον πλάκα.
Με την αύξηση των πωλήσεων των smartphones στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέξουν σε λίγο καιρό και εδώ τέτοιες εφαρμογές, ίσως σε πιο κλειστό κύκλο.
Labels:
interactive
Subscribe to:
Posts (Atom)