Monday 29 November 2010

International Society for Human Rights: Scared Leaders





Advertising Agency: Ogilvy, Frankfurt, Germany
Creative Directors: Simon Oppmann, Peter Roemmelt
Copywriter / Art Director: Taner Ercan
Photographers: Robert Eikelpoth, Michael Breyer
Art Buying: Christina Hufgard

Amnesty International: Death to death penalty




Advertising Agency: TBWA\Paris, France
Creative Directors: Eric Holden, Rémi Noël
Copywriter: Benoit Leroux
Art Director: Philippe Taroux
Producer: Mecanique Général
Art Buyers: Barbara CHevalier, Dorothée Dupont

Friday 26 November 2010

VW // Bluemotion

Ένα τηλεοπτικό με τις μικρότερες δυνατές εκπομπές CO2. Όλο το σκηνικό είναι φτιαγμένο από ανακυκλωμένα αντικείμενα όπως μπουκάλια από γάλα, χαρτί περιοδικά, ξύλα κ.λπ.

Είναι μια αντίστοιχη προσπάθεια με αυτή της Hyundai.


VW // Bluemotion from Jp Frenay on Vimeo.


Agency : DDB Belgium
Production company : Latcho Drom
Director : Jean-Paul Frenay
DOP : Gerd Schelfhout
Focus puller : Didier Schokkaert
Chief Electrician : Tommy van den Bempt
Production Designer : Pierre Renson
Set : Beast Animation
Make-up : Tinie D'Hondt
Online/Grading : Condor
Music : Phile Bokken / sonicville

T-Mobile & Chatroulette Merton

H νέα ενέργεια της T-Mobile στο Heathrow μετά το welcome back flashmob. Εδώ συνεργάζεται με τον Merton (είναι ο τύπος που τραγουδά στο chatroulette αυτοσχεδιάζοντας).

Thursday 25 November 2010

Football + Facebook = I AM PLAYR

Τον Ιανουάριο του 2011 θα ξεκινήσει ένα νέο παιχνίδι στο Facebook, με τη Nike να βρίσκεται από πίσω (ως integrated sponsor). Πρόκειται για το "I Am Playr". Με θέμα το πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο, το παιχνίδι αυτό στοχεύει να συγκινήσει το δύσκολο αντρικό νεανικό κοινό των 14-18 ετών που δεν ασχολείται με Farmville και Mafia Wars.

Η Nike φαίνεται να έχει πάρει πολύ σοβαρά το θέμα του Social Gaming. Το πρώτο trailer που έβγαλαν είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.

Stella Artois: Originally Ice Crafted for Christmas

Η Stella Artois, είναι αποδεδειγμένα μια μέτρια μπύρα (σε blind test συνήθως πατώνει). Αποτελεί όμως ένα case study για το πως καταφέρνει και πλασάρεται με ακριβή τιμή σε κάθε αγορά που δραστηριοποιείται, ενώ υπάρχουν άλλες μπύρες πολύ καλύτερες. Ακολουθώντας με συνέπεια την υπογραφή "Reassuringly Expensive", έχει καταφέρει με την επικοινωνία της, εδώ και πολλά χρόνια, να χτίσει μια εικόνα εξαιρετικής μπύρας, ενώ στην πραγματικότητα δεν αξίζει ούτε τα μισά από ότι κοστίζει.

Εδώ, το νέο χριστουγεννιάτικο Tvc.

LG Kompressor Elite: Something lurking

Σαν trailer ταινίας, παρακολουθούμε μια ιστορία με επική μουσική που κορυφώνει την αγωνία για το τέλος, για τη σωτηρία ή το χαμό των υπέροχων αυτών χαρακτήρων, ώσπου έρχεται ο ήρωας που θα τους σώσει από τα σιχαμερά πλάσματα που κρύβονται κάτω από το χαλί. Ώσπου, έρχεται η ΣΚΟΥΠΑ.



Young & Rubicam New York
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...