Thursday, 20 May 2010

LavOnline: Tomato Splat

Άλλο ένα ενδιαφέρον direct για laundry service. Η ενέργεια είχε χαμηλό κόστος προφανώς και ικανοποιητικά αποτελέσματα λόγω του ότι οι άνθρωποι κατάλαβαν ότι πρέπει να στοχεύσουν ένα niche κοινό. Στην Ελλάδα θα στόχευαν σαν core κοινό όλους τους άνδρες 18-64 μέση, ανώτερη κοινωνικοοικονομική κατάσταση (δηλαδή τους πάντες). Μη τυχόν και αφήσουμε κανέναν έξω. Να πάμε στον πελάτη και να του πούμε ότι μιλάμε σε μια χούφτα ανθρώπων? Είναι δυνατόν? Τσ τσ τσ...





Advertising Agency: DDB Group, Milan, Italy
Executive Creative Directors: Francesco Taddeucci, Luca Albanese
Creative Director: Sergio Muller
Art Director: Francesco Epifani
Copywriter: Nicoletta Zanterino
Account Director: Simone Lucarelli
Photographer: Michele Gastl
TV Director: Giulio Mangosi
Published: February 2010

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...