Στη Βραζιλία περιμένεις αρκετή ώρα για να φορτώσει ένα video. Η Ogilvy λοιπόν σκέφτηκε λοιπόν να εκμεταλλευτεί το χρόνο αυτό βάζοντας ένα buffer loading animation της GRAACC (βοηθά δωρεάν παιδιά με καρκίνο) που προμοτάρει έναν αγώνα δρόμου 10χλμ. με σκοπό να μαζέψουν χρήματα. 6 εκατομμύρια χρήστες είδαν το μήνυμα σε μια εβδομάδα και προφανώς χωρίς να κοστίσει απολύτως τίποτα!
Advertising Agency: Ogilvy Brazil
Chief Creative Director: Anselmo Ramos
Executive Creative Director: Michel Lent
Creative Directors: Angela Bassichetti, Reinaldo Cesar
Copywriters: Flávio Tamashiro, Nathalie Lourenço
Art Directors: Fernando Passos, Octavio Longatti
Illustrator: Eduardo Tachima
Account: Ana Mahfuz Motion
Designer Supervisor: Rubens Angelo
Motion Designer: Thiago Bancaro
Project Manager: Carolina Coelho
Media: Daniela Machado
IT Development Supervisor: Juscelino Vieira
Published: May 2010
No comments:
Post a Comment