Η Γκρίνια: Πόσο μπροστά είναι οι άνθρωποι στη χρήση των social media και εμείς ασχολούμαστε ακόμα με bannerάκια και αηδίες. Είναι αδιανόητο να είμαστε στο 2010 και όσες ιδέες έχουμε για rich media & creative use of media να μην μπορούν να υλοποιηθούν γιατί τα sites στην Ελλάδα δεν τις δέχονται. Όλα γίνονται άρπα κόλλα. Τα sites να βγάζουν εύκολο χρήμα. Τα banners να ξεπετιούνται εύκολα από τις περισσότερες διαφημιστικές. Οι πελάτες να δίνουν ψίχουλα για παραγωγή και να συμβιβάζονται με μετριότητες μην έχοντας αντιληφθεί ότι έχουν μείνει εκτός εποχής και θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν σε πολύ σύντομο διάστημα.
Η ιδέα: Η Vodafone προκαλεί τον Lewis Hamilton (για τους αδαής, είναι ο πρωταθλητής της F1) σε έναν αγώνα στην Ολλανδία. Θα τρέξει εναντίον ενός virtual αυτοκινήτου φτιαγμένου με 28.800 facebook profile photos. Ο χρόνος που θα κάνει για να κατεβάσει τις φωτογραφίες είναι ο χρόνος που θα πρέπει να πιάσει ο Hamilton. Ο αγώνας θα γίνει live στο Facebook στις 13 Σεπτεμβρίου.
Μπείτε εδώ για να βάλετε τη φωτό σας.
No comments:
Post a Comment