Η Vodafone τρέχει ένα πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης με τίτλο World Of Difference με το οποίο σου πληρώνει το μισθό σου για ένα χρόνο αν πας να δουλέψεις σε κάποιον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Μέχρι εδώ είναι όλα πολύ ωραία. Μπράβο τους.
ΓΙΑΤΙ όμως η επικοινωνία στην Ελλάδα να διαφέρει τόσο πολύ από την αντίστοιχη στη Νέα Ζηλανδία? Γιατί τόση μετριότητα και μιζέρια. Προφανώς δεν είναι θέμα budget αλλά αντίληψης του πελάτη. Είναι ένα global project το οποίο ίσως υποχρεώθηκαν να το τρέξουν αλλά όπως και να έχει βγάζει μια εικόνα προχειρότητας, δεν εμπνέει κανέναν και δεν προσδίδει τίποτα στην εταιρία. Και να πεις ότι δεν έχουν παραστάσεις από το εξωτερικό? Είναι μια πολύ active εταιρία διεθνώς με εξαιρετικά projects (πχ το πρόσφατο Vodafone Vs Hamilton στο Facebook). Με την επικοινωνία που κάνουν εδώ είναι λογικό να μην μπορούν να μιλήσουν στους νέους ανθρώπους οι οποίοι πάνε στον Cosmote που είναι και ο μόνος με κάποια production values.
Δείτε τη διαφορά.
ΕΛΛΑΔΑ
ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ
Advertising Agency: Colenso BBDO, Auckland, New Zealand
Executive Creative Director: Nick Worthington
Creative Director: Levi Slavin
Creatives: Zoe Hawkins, Kian Heinnen, Tom Paine
Art Director: Kia Heinnen
Copywriters: Zoe Hawkins, Tom Paine
Illustration: Watermark Ltd
Producer: Phil Newman
Designer: Kate Slavin
Account Service: Cath Bosson , Kate Smart, Hannah Watson
.
No comments:
Post a Comment