“Regardez-moi dans les yeux… J’ai dit les yeux”
“Look me in the eyes ... I said the eyes.”
Το ίδιο copy που έτρεξε η καμπάνια της Wonderbra και το ίδιο στήσιμο χρησιμοποίησε ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός CAP48 στο Βέλγιο σε μια προσπάθεια να αλλάξει τον τρόπο που κοιτάμε όλοι μας τους ανθρώπους με αναπηρία. Η γυναίκα στη φωτό είναι η Tanja Kiewitz. Είναι graphic designer στην εταιρία Air που έκανε την καμπάνια και σε συνέντευξή της δήλωσε: “People often think that handicapped people don’t have a personality, that they are strange people. They have to see that I’m a woman above all and that I can be beautiful and sexy, and the handicap is secondary.”
Στα πλαίσια της ίδιας καμπάνιας έτρεξαν και 4 videos με το ίδιο μοτίβο. Κάποιος κάθεται σε μια καφετέρια και τον κοιτάζουν όλοι.
No comments:
Post a Comment