Tuesday, 23 November 2010

The london long copy challenge

Η εταιρία CBS OUTDOOR έτρεξε ένα διαγωνισμό στον υπόγειο του Λονδίνου για να αποδείξει ότι δεν έχει πεθάνει ακόμα το πολύ κείμενο. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να φτιάξουν 48φύλλα πόστερ με 50-200 λέξεις.

Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις συμμετοχές.

Ο νικητής του διαγωνισμού:

Client: adidas
Creatives: Phil Kitching, Tim Clegg, Lou Bogue & John Murphy
Agency: iris
The poster celebrates the fact that adidas are sponsoring Team GB in the London 2012 Olympic Games. And where better to announce the imminent arrival of a new generation of British athletes than on the transport system that will take Londoners to the Games.
The pared-back and simple visual is of a photographic studio, as yet empty, suggesting the imminent arrival of someone famous.
On the clean white space, naked ambition of an as yet unknown Team GB athlete appear, whose tone embodies the true spirit of the new generation of Team GB Olympic athletes.

Διάφορες συμμετοχές:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...