Για τον εορτασμό των 10 χρόνων digital innovation και του νέου του e-commerse store δημιούργησε την πρώτη 4D προβολή στο κατάστημα της Bond Street στο Λονδίνο.
Το κτίριο, περιστρέφεται, συμπιέζεται, αποδομείται, προϊόντα εμφανίζονται, παίκτες πόλο, μοντέλα 15 μέτρων κάνουν πασαρέλα και όχι μόνο. Η προβολή δεν σταματά όμως εκεί. Ταυτόχρονα, εκτός από τη μουσική και τους ήχους, αναδύονται αρώματα, φυσάει αέρας δημιουργώντας μια πραγματικά ξεχωριστή εμπειρία για τους λίγους τυχερούς που τη βίωσαν από κοντά.
Ο Senior Vice President of Advertising, Marketing and Corporate Communications David Lauren όταν ρωτήθηκε γιατί μπήκε στη διαδικασία να φτιάξει αυτήν την ακριβή παραγωγή για λίγους και να μην κάνει απλά μια digital καμπάνια, απάντησε: “We want to make sure we are seen at the cutting-edge of technology and trends”. Και θα το πετύχουν γιατί η προβολή από τα media είναι ήδη πολύ μεγάλη και το εντυπωσιακό αυτό video θα γίνει σίγουρα viral.
No comments:
Post a Comment