To iButterfly είναι ένα γιαπωνέζικο application για το iPhone με το οποίο πιάνεις virtual πεταλούδες οι οποίες ειναι ή κουπόνια ή πληροφορίες και αλλάζουν μάλιστα και ανά περιοχή. Ευρυματικότατο. Με την άνοδο που έχει το iPhone στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέχουν παρόμοιες εφαρμογές οι οποίες θα δημιουργούσαν ένα αρκετά μεγάλο buzz ειδικά στην αρχή.
Friday, 27 August 2010
Vodafone Vs Hamilton on Facebook
Η Γκρίνια: Πόσο μπροστά είναι οι άνθρωποι στη χρήση των social media και εμείς ασχολούμαστε ακόμα με bannerάκια και αηδίες. Είναι αδιανόητο να είμαστε στο 2010 και όσες ιδέες έχουμε για rich media & creative use of media να μην μπορούν να υλοποιηθούν γιατί τα sites στην Ελλάδα δεν τις δέχονται. Όλα γίνονται άρπα κόλλα. Τα sites να βγάζουν εύκολο χρήμα. Τα banners να ξεπετιούνται εύκολα από τις περισσότερες διαφημιστικές. Οι πελάτες να δίνουν ψίχουλα για παραγωγή και να συμβιβάζονται με μετριότητες μην έχοντας αντιληφθεί ότι έχουν μείνει εκτός εποχής και θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν σε πολύ σύντομο διάστημα.
Η ιδέα: Η Vodafone προκαλεί τον Lewis Hamilton (για τους αδαής, είναι ο πρωταθλητής της F1) σε έναν αγώνα στην Ολλανδία. Θα τρέξει εναντίον ενός virtual αυτοκινήτου φτιαγμένου με 28.800 facebook profile photos. Ο χρόνος που θα κάνει για να κατεβάσει τις φωτογραφίες είναι ο χρόνος που θα πρέπει να πιάσει ο Hamilton. Ο αγώνας θα γίνει live στο Facebook στις 13 Σεπτεμβρίου.
Μπείτε εδώ για να βάλετε τη φωτό σας.
Η ιδέα: Η Vodafone προκαλεί τον Lewis Hamilton (για τους αδαής, είναι ο πρωταθλητής της F1) σε έναν αγώνα στην Ολλανδία. Θα τρέξει εναντίον ενός virtual αυτοκινήτου φτιαγμένου με 28.800 facebook profile photos. Ο χρόνος που θα κάνει για να κατεβάσει τις φωτογραφίες είναι ο χρόνος που θα πρέπει να πιάσει ο Hamilton. Ο αγώνας θα γίνει live στο Facebook στις 13 Σεπτεμβρίου.
Μπείτε εδώ για να βάλετε τη φωτό σας.
Labels:
Social media
Tuesday, 24 August 2010
The Expendables youtube takeover
Μια εκρηκτική συνέντευξη με τον Σταλόνε για τη νέα του ταινία The Expendables (μιλάμε για τρελό ντοκυμαντέρ, βαριά κουλτούρα). Δείτε το video εδώ: http://www.youtube.com/expendables
Labels:
creative use of media,
Online
Monday, 23 August 2010
Schweppes: Geyser Bottle
Alternative media for Schweppes by Black Milk, installed in the marginal road, Paco de Arcos, Oeiras, Portuga.
schweppes bottle oeiras from Pony Tale on Vimeo.
schweppes bottle oeiras from Pony Tale on Vimeo.
Labels:
Ambient,
installations
Old Spice Social Campaign Case Study
Το case study της W+K για τη social campaign του old spice, η οποία είναι και η πιο επιτυχημένη καμπάνια που έγινε ποτέ σε social media.
Labels:
case studies,
Social media
Thursday, 5 August 2010
Diesel Facepark Event
στα πλαίσια της καμπάνιας We Are Stupid διοργανώθηκε στο Βερολίνο ένα event όπου έφεραν το facebook offline, δημιουργώντας το facepark.
Το site επίσης έχει ενδιαφέρον: http://facepark.org
Το site επίσης έχει ενδιαφέρον: http://facepark.org
Labels:
Ambient
Tuesday, 27 July 2010
Nintendo DSi: Brain Teaser
“Brain Teasers: anytime, anywhere.”
The challenge: Nintendo asked us to come up with an indoor promotion for Nintendo DSi Brain Teasers. The problem: in shopping malls prior to Christmas. And as we all know, they are a madhouse of noise and confusion at this time. So, how do we get anyone’s attention in there?
The idea: In every shopping mall there is a place where we can have people for our very own. A place that over 40% of shoppers visit at least once during their shop. A place that is just perfect for our promotion: the customer toilet. We transformed this place into one big brain teaser. And turned it into an experience space. Leaflets with a 10% discount offer on all Nintendo Brain Teasers encouraged shoppers to go straight to the retailer in the shopping mall.
Advertising Agency: Ogilvy&Mather, Frankfurt, Germany
Art Director: Daniel Schweinzer
Copywriter: Marcus Pfeiffer
The challenge: Nintendo asked us to come up with an indoor promotion for Nintendo DSi Brain Teasers. The problem: in shopping malls prior to Christmas. And as we all know, they are a madhouse of noise and confusion at this time. So, how do we get anyone’s attention in there?
The idea: In every shopping mall there is a place where we can have people for our very own. A place that over 40% of shoppers visit at least once during their shop. A place that is just perfect for our promotion: the customer toilet. We transformed this place into one big brain teaser. And turned it into an experience space. Leaflets with a 10% discount offer on all Nintendo Brain Teasers encouraged shoppers to go straight to the retailer in the shopping mall.
Advertising Agency: Ogilvy&Mather, Frankfurt, Germany
Art Director: Daniel Schweinzer
Copywriter: Marcus Pfeiffer
Labels:
Ambient
Subscribe to:
Posts (Atom)