Ένα πολύ ωραία γυρισμένο videάκι με εξαιρετική παιδική φωνούλα στη θέση του αφηγητή. Θεωρώ ότι είναι πολύ καλή δουλειά της Greenpeace γιατί ενώ ακόμα και με μια πρώτη ανάγνωση είναι προφανές ότι η Greenpeace παπαρολογεί, είναι σίγουρο ότι θα τσιμπήσουν όλα τα αφελέστατα παιδάκια και θα ενστερνιστούν τις απόψεις της. Άρα, ως επικοινωνία, είναι επιτυχημένη.
Monday, 20 September 2010
Friday, 17 September 2010
Lucozade Alert: Sharpen up in a flash
Advertising Agency: O&M, Hong Kong
Creative Directors: Eugene Tsoh, Sandy Chan, Simon Handford
Art Director: Ronald Chong
Copywriter: Yeefung Chan
Published: July 2010
Creative Directors: Eugene Tsoh, Sandy Chan, Simon Handford
Art Director: Ronald Chong
Copywriter: Yeefung Chan
Published: July 2010
Labels:
Ambient
Tuesday, 14 September 2010
Editions Points: The Putpockets Campaign
Το πιο σημαντικό σε αυτήν την ενέργεια είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν "πρώην" πορτοφολάδες ώστε να μπορούν να βάζουν στις τσάντες και στις τσέπες των ανυποψίαστων επισκεπτών τα βιβλία. Και εδώ τίθεται το ερώτημα: Υπάρχει Έλληνας πελάτης που θα δεχόταν την ιδέα να προσλάβει πορτοφολάδες για να γίνει σωστά η δουλειά? Μάλλον όχι. Από την άλλη βέβαια, θα το πρότεινε η διαφημιστική? Το πιθανότερο είναι όχι και στα 2 ερωτήματα. Δεν θέλουμε να τρομάξουμε τον πελάτη και θεωρούμε και αυτονόητο ότι θα το απορρίψει. Αν δεν γίνονται όμως προτάσεις θα συνεχίσουμε να βλέπουμε συνεχώς μέτριες δουλειές και να βραβεύουμε στα φεστιβάλ μας την λιγότερο χάλια δουλειά που προφανώς δεν έχει καμιά ελπίδα να διαγωνιστεί σε διεθνές επίπεδο. Αλλά τι σημασία έχει? Αφού ο πελάτης είναι χαρούμενος με τη μετριότητα γιατί να του χαλάσουμε τη ζαχαρένια? Γιατί να χάσουμε χρόνο να τον εκπαιδεύσουμε και να τον πάμε ένα βήμα πιο μπροστά? Ίσως γιατί αυτή είναι η δουλειά μας. Να χτίζουμε brands και όχι να κάνουμε φτηνά λογοπαίγνια για να ξεπετάξουμε τη δουλειά θεωρώντας ότι το επίπεδο του Έλληνα γι' αυτά είναι. Πώς γίνεται στην Ελλάδα και έχουν μαζευτεί όλα τα μεγάλα μυαλά στη διαφήμιση και στο marketing και θεωρούν όλους τους άλλους που είναι εκτός, ότι δεν καταλαβαίνουν και πολλά και η αντίληψή τους φτάνει μέχρι το σαχλό jingle και το λογοπαιγνιάκι της πλάκας? Ευτυχώς όμως που οι εξελίξεις στην τεχνολογία θα δώσουν ένα τέλος σε αυτήν την κατάσταση. Ο απλός κοινός θνητός έχει πια μια ανεξέλεγκτη δύναμη που εκφράζεται μέσα από τα social media. Η νέα γενιά μεγαλώνει σε ένα digital περιβάλλον, έχει ερεθίσματα από παντού, εκφράζεται ανοιχτά και είναι έτοιμη να ξεμπροστιάσει ή να εξυμνήσει κάθε ενέργεια που κάνουν οι μπράντες. Αν δεν καταφέρουν οι εταιρίες να τους μιλήσουν στη γλώσσα τους, θα το χάσουν το παιχνίδι και, όπως διαφαίνεται, θα το χάσουν άμεσα.
Advertising Agency: Marcel Paris, France
Executive Creative Directors: Anne de Maupeou, Frederic Temin
Copywriters / Art Directors: Souen Le Van, Romain Galli
Advertising Agency: Marcel Paris, France
Executive Creative Directors: Anne de Maupeou, Frederic Temin
Copywriters / Art Directors: Souen Le Van, Romain Galli
Labels:
Ambient
RIVE Syphilis awareness message: Syphilis sucks
Πρωτότυπη, αστεία και φρέσκια ιδέα για να μεταφέρεις ένα πολύ σοβαρό μήνυμα με έναν τρόπο που δεν θα σοκάρει, ούτε θα περάσει απαρατήρητος.
Advertising Agency: Luvi Ogilvy, Reunion Island
Creative Director: De Oliveira Pedro
Art Director: Fanny
Copywriter: Philippe Amsalem
Photographer: Laurent Diat
Published: July 2010
Advertising Agency: Luvi Ogilvy, Reunion Island
Creative Director: De Oliveira Pedro
Art Director: Fanny
Copywriter: Philippe Amsalem
Photographer: Laurent Diat
Published: July 2010
Labels:
Ambient
WWF Earth Hour: Candle Box
Τι καταπληκτική δουλειά πραγματικά. Μια πανέξυπνη low budget ιδέα για την WWF από την LEo Burnett στις Φιλιππίνες.
Advertising Agency: Leo Burnett Manila, Philippines
Executive Creative Directors: Richard Irvine, Raoul Panes
Creative Director: Alvin Tecson
Art Director: Mela Advincula
Copywriters: Candice Madamba, Cey Enriquez
Agency Producers: Benjie Puno, Marissa Abayari
Account managers: Raymond Arrastia, Sue Ann Nolido, Gela Peña, Nati Go
Advertising Agency: Leo Burnett Manila, Philippines
Executive Creative Directors: Richard Irvine, Raoul Panes
Creative Director: Alvin Tecson
Art Director: Mela Advincula
Copywriters: Candice Madamba, Cey Enriquez
Agency Producers: Benjie Puno, Marissa Abayari
Account managers: Raymond Arrastia, Sue Ann Nolido, Gela Peña, Nati Go
Labels:
Direct
Monday, 13 September 2010
Resident Evil: Ambient ΜΕ ΚΟΤΣΙΑ!!!
Ambient ενέργεια στη Μαδρίτη για το Resident Evil. Κομμένα και φαγωμένα χέρια τοποθετήθηκαν σε διάφορα σημεία της πόλης δίπλα σε αυτοκόλλητα που προωθούσαν την ταινία. Ας τα βλέπουν αυτά οι αρτηριοσκληρωτικοί υπεύθυνοι του δήμου Αθηναίων που δεν αφήνουν να γίνει τίποτα στους δρόμους της Αθήνας. Ίσως φοβούνται μη βρωμίσει η πεντακάθαρη πόλη που ζούμε.
credits: Bungalow25
credits: Bungalow25
Labels:
Ambient
Coke Zero: Inverted Pyramid
Αυτό το POP σίγουρα το προσέχεις. Το ότι είναι coca cola δεν έχει σημασία. Δεν είναι κάτι ακριβό. Οποιαδήποτε εταιρία θα μπορούσε να το κάνει αλλά δεν ασχολούνται ούτε οι πελάτες, ούτε οι διαφημιστικές γι 'αυτό βλέπουμε συνέχεια στοιβαγμένα σε παλέτες τα προϊόντα.
Advertising Agency: Leo Burnett Manila, Makati City, Philippines
Creative Directors: Raoul Panes, Alvin Tecson
Art Directors: Mon Pineda, Farlet Vale, Steph Mangalindan
Copywriters: Therese Endriga, Cey Enriquez
Published: 2009
Advertising Agency: Leo Burnett Manila, Makati City, Philippines
Creative Directors: Raoul Panes, Alvin Tecson
Art Directors: Mon Pineda, Farlet Vale, Steph Mangalindan
Copywriters: Therese Endriga, Cey Enriquez
Published: 2009
Subscribe to:
Posts (Atom)