Monday, 27 September 2010

ThaiHealth Promotion Foundation

Εξαιρετική σειρά καταχωρήσεων από την Ταϊλάνδη.




Advertising Agnency: BBDO Bangkok, Thailand
Chief Creative Officer: Suthisak Sucharittanonta
Executive Creative Director: Subun Khow, Vasan Wangpaitoon
Creative Director: Taewit Jariyanukulpun
Copywriter: Pattrapong Lapjarupong
Art Director: Nirun Sommalardpun
Photographers: Aunchai Secharunputong, Nok Pipattungkul
Illustrators: Ploy Lumthong, Tharect Kangkrich

Friday, 24 September 2010

The Holy Chicken of Life & Music

ΜΠΡΑΒΟ στη Nomint. Η ταινία τους «The Holy Chicken of Life & Music» μπήκε στη shortlist των 5 finalists στην κατηγορία Experimental των Vimeo Awards. Για να καταλάβετε τη διάκριση, οι συμμετοχές ήταν 6.500 από 80 χώρες.
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά τα παιδιά και βλέπουμε ελληνικές δουλειές που πραγματικά αξίζουν και που μπορούν να σταθούν σε διεθνές επίπεδο.Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ.


The Holy Chicken of Life & Music from NOMINT on Vimeo.

Official Selection, Wow+Flutter, Onedotzero 2010
Experimental Category Finalist, Vimeo Awards 2010 

Τα υπόλοιπα video εδώ http://www.vimeo.com/awards/finalists/experimental

CREDITS

Direction/ Design/ Animation: NOMINT nomint.gr

Direction: Christos Lefakis, Yannis Konstantinidis
Concept/Creative Direction: Christos Lefakis, Yannis Konstantinidis
Director Asistant : Marilena Vatseri
Design : Christos Lefakis, Yannis Konstantinidis, Georgios Xanthos, Marilena Vatseri,
Manolis Mavris , Andreas Helmis , Manos Gerogiannis
Animation : Andreas Helmis , Konstantinos Diamantis, Konstantinos Petrou
CG Supervisor : Andreas Helmis
Compositing : Yannis Konstantinidis , Christos Lefakis, Marilena Vatseri
Sound Design: Christos Lefakis
EP: Aristotelis Michailidis
Producer : Marianna Papachristodoulou

Vodafone Greece VS Vodafone New Zealand = Θλίψη

Η Vodafone τρέχει ένα πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης με τίτλο World Of Difference με το οποίο σου πληρώνει το μισθό σου για ένα χρόνο αν πας να δουλέψεις σε κάποιον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Μέχρι εδώ είναι όλα πολύ ωραία. Μπράβο τους.
ΓΙΑΤΙ όμως η επικοινωνία στην Ελλάδα να διαφέρει τόσο πολύ από την αντίστοιχη στη Νέα Ζηλανδία? Γιατί τόση μετριότητα και μιζέρια. Προφανώς δεν είναι θέμα budget αλλά αντίληψης του πελάτη. Είναι ένα global project το οποίο ίσως υποχρεώθηκαν να το τρέξουν αλλά όπως και να έχει βγάζει μια εικόνα προχειρότητας, δεν εμπνέει κανέναν και δεν προσδίδει τίποτα στην εταιρία. Και να πεις ότι δεν έχουν παραστάσεις από το εξωτερικό? Είναι μια πολύ active εταιρία διεθνώς με εξαιρετικά projects (πχ το πρόσφατο Vodafone Vs Hamilton στο Facebook). Με την επικοινωνία που κάνουν εδώ είναι λογικό να μην μπορούν να μιλήσουν στους νέους ανθρώπους οι οποίοι πάνε στον Cosmote που είναι και ο μόνος με κάποια production values.

Δείτε τη διαφορά.
ΕΛΛΑΔΑ



 ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ


 Advertising Agency: Colenso BBDO, Auckland, New Zealand
Executive Creative Director: Nick Worthington
Creative Director: Levi Slavin
Creatives: Zoe Hawkins, Kian Heinnen, Tom Paine
Art Director: Kia Heinnen
Copywriters: Zoe Hawkins, Tom Paine
Illustration: Watermark Ltd
Producer: Phil Newman
Designer: Kate Slavin
Account Service: Cath Bosson , Kate Smart, Hannah Watson

.

Thursday, 23 September 2010

Coalition Against Battered Women

Δύσκολα πράγματα. Πολύ αληθινό και σου μένει. Ειδικά ο τρόμος της κοπέλας την ώρα που γυρίζει στο τέλος.



Agency: Y&R Chicago
Agency Country: USA
Creative Director: Ken Erke
Director: Dave Meyers
Production: @radical.media (London)
Producer: Jim Bouvet; Brian Smego
Music: Emoto
Brand: Coalition Against Battered Women
Vfx: MPC

Kenny Powers Gets Signed By K-Swiss

Ο ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

Στο newsfeed του περιοδικού Time (link) υπάρχει μια συνέντευξη του Danny McBride (παίζει τον αθυρόστομο Kenny Powers στην κωμική σειρά του HBO Eastbound & Down) για το παρακάτω video όπου ως Kenny Powers καλείται από την K-Swiss για να αναλάβει τη διαφήμιση των παπουτσιών της και τους μιλάει με το χειρότερο δυνατό τρόπο.
Ας μην αρχίσω πάλι για τους Έλληνες πελάτες και πόσο φοβούνται τον ίσκιο τους.



Diesel Kick Ass ad

Η νέα καμπάνια της diesel. Μια καμπάνια ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ όπως θα δείτε παρακάτω. Μπορεί ο κώλος να είναι ιερό πράγμα, όμως υπάρχουν κάποιοι που χρειάζονται όντως μια κλωτσιά. Στην Ελλάδα ειδικά, και στο χώρο μας ιδιαίτερα, υπάρχει υπερπληθώρα. Τα παιδιά λοιπόν έφτιαξαν και το ακόλουθο site: http://www.diesel.com/sneakers/performance/
Στο site υπάρχουν διάφορα videos, μπορείς να παίξεις μουσική κλωτσώντας κώλους, και άλλα ωραία.

Tuesday, 21 September 2010

Dot. The world's smallest stop-motion animation character shot on a Nokia N8

Η W&K με την Aardman Animations δημιούργησε το παρακάτω stop-motion για να γιορτάσει η Nokia τη δημιουργία του Cellscope.




Cellscope: Cell Phone + Microscope, δηλαδή κινητού με μικροσκόπιο το οποίο μπορεί για παράδειγμα να χρησιμοποιηθεί σε τρίτες χώρες για να φωτογραφίζουν δείγματα αίματος και να τα στέλνουν απευθείας σε κλινικές για έλεγχο. Δείτε εδώ το σχετικό video.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...