Πολύ ωραίο storytelling για την προώθηση της έκθεσης "Made in Japain".
Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part1) from MadeinJapain on Vimeo.
Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part2) from CuldeSac™ on Vimeo.
Advertising Agency: Culdesac, Spain
Narrator: Eugenio Viñas
Illustrator: Paco Roca
Sculptor: Alfredo Llorens
Animation: Vicent Mallols
Original soundtrack: Jordi Sempere
Social networks management: Dani Alias
Wednesday, 20 October 2010
Look me in the eyes… I said the eyes
“Regardez-moi dans les yeux… J’ai dit les yeux”
“Look me in the eyes ... I said the eyes.”
Το ίδιο copy που έτρεξε η καμπάνια της Wonderbra και το ίδιο στήσιμο χρησιμοποίησε ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός CAP48 στο Βέλγιο σε μια προσπάθεια να αλλάξει τον τρόπο που κοιτάμε όλοι μας τους ανθρώπους με αναπηρία. Η γυναίκα στη φωτό είναι η Tanja Kiewitz. Είναι graphic designer στην εταιρία Air που έκανε την καμπάνια και σε συνέντευξή της δήλωσε: “People often think that handicapped people don’t have a personality, that they are strange people. They have to see that I’m a woman above all and that I can be beautiful and sexy, and the handicap is secondary.”
Στα πλαίσια της ίδιας καμπάνιας έτρεξαν και 4 videos με το ίδιο μοτίβο. Κάποιος κάθεται σε μια καφετέρια και τον κοιτάζουν όλοι.
“Look me in the eyes ... I said the eyes.”
Το ίδιο copy που έτρεξε η καμπάνια της Wonderbra και το ίδιο στήσιμο χρησιμοποίησε ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός CAP48 στο Βέλγιο σε μια προσπάθεια να αλλάξει τον τρόπο που κοιτάμε όλοι μας τους ανθρώπους με αναπηρία. Η γυναίκα στη φωτό είναι η Tanja Kiewitz. Είναι graphic designer στην εταιρία Air που έκανε την καμπάνια και σε συνέντευξή της δήλωσε: “People often think that handicapped people don’t have a personality, that they are strange people. They have to see that I’m a woman above all and that I can be beautiful and sexy, and the handicap is secondary.”
Στα πλαίσια της ίδιας καμπάνιας έτρεξαν και 4 videos με το ίδιο μοτίβο. Κάποιος κάθεται σε μια καφετέρια και τον κοιτάζουν όλοι.
The Guardian and Observer Film Season
Για το promotion του The Guardian and Observer Film Season έφτιαξαν αυτό το πολύ ωραίο video όπου χώρεσαν 26 ταινίες σε 1 λεπτό και κάτι και σε προκαλούν να τις βρεις. Η ιδέα είναι βασισμένη στο επόμενο film από το vimeo αλλά σύμφωνα με τον Creative Director πήραν την άδεια του Pascal.
Client: The Guardian
Agency: W+K, London
Client: The Guardian
Agency: W+K, London
35mm from Pascal Monaco on Vimeo.
Tuesday, 19 October 2010
Axe Vs Old Spice
Προβλέπεται μεγάλη μάχη στα αποσμητικά. Η Axe έβγαλε το παρακάτω billboard στον Καναδά εναντίον του Old Spice.
Labels:
Outdoor
TWEET IT - iPads vs iPhones
Ένα spoof του Beat it του Michael Jackson με αρκετή πλάκα.
Labels:
Viral
Friday, 15 October 2010
Oakley: Ίσως το καλύτερο product placement που έγινε ποτέ.
Η Oakley έδωσε στους 35 μεταλλωρύχους μαύρα γυαλία για να μπορέσουν να βγουν στο φως χωρίς να καταστραφούν τα μάτια τους. Τους κόστισε $6300 (180$ το κάθε γυαλί Χ 35) και κέρδισαν δωρεάν δημοσιότητα αξίας $41.000.000.
διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ http://www.cnbc.com/id/39650306
διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ http://www.cnbc.com/id/39650306
Labels:
promotion
Volkswagen Phaeton: Battlefield, Forest, Wedding
Καλά είναι σοβαροί αυτοί οι Ινδοί? Να μην δείχνουν το προϊόν? Πάνε καλά? Τσ τσ τσ...
Advertising Agency: DDB Mudra Group, Mumbai, India
Chief Creative Officer: Bobby Pawar
National Creative Director: Rajeev Raja
Art Director: Prasad Jindam
Copywriter: Prasad Jindam
Illustrator: Nishikant Palande
Photographer: Sandeep Barge
Published: March 2010
Advertising Agency: DDB Mudra Group, Mumbai, India
Chief Creative Officer: Bobby Pawar
National Creative Director: Rajeev Raja
Art Director: Prasad Jindam
Copywriter: Prasad Jindam
Illustrator: Nishikant Palande
Photographer: Sandeep Barge
Published: March 2010
Labels:
Print
Subscribe to:
Posts (Atom)