Friday, 22 October 2010

A new way of advertising

Ένας νέος τρόπος διαφήμισης από μια εταιρία που σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει αυτές τις περίεργες λέξεις που εμφανίζονται σε διάφορες φόρμες login στο internet τις οποίες πρέπει να αντιγράψεις σε ένα πλαίσιο για να αποδείξεις ότι είσαι άνθρωπος. Δείτε...

Wednesday, 20 October 2010

MINI Getaway Stockholm 2010

Ενδιαφέρουσα αυτή η ιδέα της Mini που θα τρέξει στην Στοκχόλμη.
Με 2 λόγια: Βρες το virtual Mini στο χάρτη με το κινητό σου, πλησίασε στα 50 μέτρα και αποθήκευσέ το. Κράτα όλους τους άλλους που θέλουν να το πάρουν στο δικό τους κινητό μακριά για μια έβδομάδα και κέρδισε ένα πραγματικό Mini Countryman. Αν μη τι άλλο έχει τουλάχιστον πλάκα.


Με την αύξηση των πωλήσεων των smartphones στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέξουν σε λίγο καιρό και εδώ τέτοιες εφαρμογές, ίσως σε πιο κλειστό κύκλο.

Made in Japain - The True History osf Spanish Design

Πολύ ωραίο storytelling για την προώθηση της έκθεσης "Made in Japain".


Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part1) from MadeinJapain on Vimeo.


Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part2) from CuldeSac™ on Vimeo.



Advertising Agency: Culdesac, Spain
Narrator: Eugenio Viñas
Illustrator: Paco Roca
Sculptor: Alfredo Llorens
Animation: Vicent Mallols
Original soundtrack: Jordi Sempere
Social networks management: Dani Alias

Look me in the eyes… I said the eyes

“Regardez-moi dans les yeux… J’ai dit les yeux”
“Look me in the eyes ... I said the eyes.”
Το ίδιο copy που έτρεξε η καμπάνια της Wonderbra και το ίδιο στήσιμο χρησιμοποίησε ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός CAP48 στο Βέλγιο σε μια προσπάθεια να αλλάξει τον τρόπο που κοιτάμε όλοι μας τους ανθρώπους με αναπηρία. Η γυναίκα στη φωτό είναι η Tanja Kiewitz. Είναι graphic designer στην εταιρία Air που έκανε την καμπάνια και σε συνέντευξή της δήλωσε: “People often think that handicapped people don’t have a personality, that they are strange people. They have to see that I’m a woman above all and that I can be beautiful and sexy, and the handicap is secondary.”




Στα πλαίσια της ίδιας καμπάνιας έτρεξαν και 4 videos με το ίδιο μοτίβο. Κάποιος κάθεται σε μια καφετέρια και τον κοιτάζουν όλοι.

The Guardian and Observer Film Season

Για το promotion του The Guardian and Observer Film Season έφτιαξαν αυτό το πολύ ωραίο video όπου χώρεσαν 26 ταινίες σε 1 λεπτό και κάτι και σε προκαλούν να τις βρεις. Η ιδέα είναι βασισμένη στο επόμενο film από το vimeo αλλά σύμφωνα με τον Creative Director πήραν την άδεια του Pascal.



Client: The Guardian
Agency: W+K, London

35mm from Pascal Monaco on Vimeo.

Tuesday, 19 October 2010

Axe Vs Old Spice

Προβλέπεται μεγάλη μάχη στα αποσμητικά. Η Axe έβγαλε το παρακάτω billboard στον Καναδά εναντίον του Old Spice.

TWEET IT - iPads vs iPhones

Ένα spoof του Beat it του Michael Jackson με αρκετή πλάκα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...