Monday, 15 November 2010

Ralph Lauren first ever 4D projection

Για τον εορτασμό των 10 χρόνων digital innovation και του νέου του e-commerse store δημιούργησε την πρώτη 4D προβολή στο κατάστημα της Bond Street στο Λονδίνο.

Το κτίριο, περιστρέφεται, συμπιέζεται, αποδομείται, προϊόντα εμφανίζονται, παίκτες πόλο, μοντέλα 15 μέτρων κάνουν πασαρέλα και όχι μόνο. Η προβολή δεν σταματά όμως εκεί. Ταυτόχρονα, εκτός από τη μουσική και τους ήχους, αναδύονται αρώματα, φυσάει αέρας δημιουργώντας μια πραγματικά ξεχωριστή εμπειρία για τους λίγους τυχερούς που τη βίωσαν από κοντά.


Ο Senior Vice President of Advertising, Marketing and Corporate Communications David Lauren  όταν ρωτήθηκε γιατί μπήκε στη διαδικασία να φτιάξει αυτήν την ακριβή παραγωγή για λίγους και να μην κάνει απλά μια digital καμπάνια, απάντησε: “We want to make sure we are seen at the cutting-edge of technology and trends”. Και θα το πετύχουν γιατί η προβολή από τα media είναι ήδη πολύ μεγάλη και το εντυπωσιακό αυτό video θα γίνει σίγουρα viral.

Wednesday, 10 November 2010

Monet Excibition 2010

Μαγική παρουσίαση του έργου του Μονέ για την έκθεση που θα γίνει στο Παρίσι. Απόλυτος σεβασμός στον ζωγράφο που ξεκίνησε το κίνημα του ιμπρεσιονισμού, αφού ο κριτικός τέχνης Louis Leroy είδε τον πίνακα του Μονέ "Impression, soleil levant" και ονόμασε την τεχνική ιμπρεσιονισμό.

Το site σε ξεναγεί με μοναδικό τρόπο στα έργα του Μονέ και σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις ένα interactive tour που σε βάζει μέσα στα έργα.

Αξίζει πραγματικά να αφεθείτε στη μαγεία του. http://www.monet2010.com/en#/home/






Tuesday, 9 November 2010

Lollipop

Τραγικό τέλος. Όπως πρέπει να είναι. Το πρόβλημα των ναρκωτικών ειδωμένο με έναν άκρως ενδιαφέροντα τρόπο. Το μικρό αγόρι που τρώει το γλυφιτζούρι-ναρκωτικό χάνει σιγά σιγά τον εαυτό του. Κυριολεκτικά. Χάνει τα μέλη του. Εξαφανίζεται. Η μάνα, τραγική φιγούρα, καταλαβαίνει ότι κάτι τρέχει όταν είναι πλέον πολύ αργά. Όταν δεν μπορεί να κάνει τίποτά αλλό από το να θρηνήσει.
Εξαιρετικό και με funds του ρωσικού υπουργείου πολιτισμού.


Lollipop\ Леденец from Genadzi Buto on Vimeo.

Script, director, artist, animation, vfx - Genadzi BUTO (gena.buto@gmail.com)
Music - Bruno LETORT
Sound Producer - Eugeniy LASTOCHKIN
Supervisor - Svetlana YELCHANINOVA

Hyundai Live Smart Campaign

Μια σειρά 3 ταινιών από τη Hyundai οι οποίες είναι γυρισμένες με zero carbon footprint. Τα αυτοκίνητα δεν κινούνται στο δρόμο, όλα είναι εφέ. Η ενέργεια δίνεται από ποδήλατα, χειροκίνητα, κ.λπ. Στο τέλος υπάρχει το making of που δείχνει πως γυρίστηκαν. Ενδιαφέρον project.







making of:

Pepsi MAX -- Display King (feat. Snoop Dogg)

Η μάχη συνεχίζεται ανάμεσα στηνPepsi και στη Coke για τα zero προϊόντα τους. Εδώ η Pepsi έχει και έναν άσο στο μανίκι της. Τον πολύ Snoop Doggy Gog.

Friday, 5 November 2010

Ligue Internationale Contre le Racisme et l’Antisémitisme (LICRA)



Advertising Agency: Publicis Conseil, Paris, France
Copywriter: Fabrice Dubois
Art director: Pascale Gayraud
Photographer: Yann Robert
Chief Creative Officer: Olivier Altmann
Account Supervisors: Gaelle Morvan, Elysian Fields
Art buyer: Jean-Luc Chirio
LICRA general secretary: Richard Serero

Huggies: Hard Life






Advertising Agency: JWT/RMG Connect, Milan, Italy
Executive Creative Director: Daniela Radice
Associate Creative Director & Copywriter: Davide Boscacci
Copywriter: Jack Blanga
Art Director: Giulio Nadotti
Illustrator: Giulio Nadotti
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...