Friday, 26 November 2010

T-Mobile & Chatroulette Merton

H νέα ενέργεια της T-Mobile στο Heathrow μετά το welcome back flashmob. Εδώ συνεργάζεται με τον Merton (είναι ο τύπος που τραγουδά στο chatroulette αυτοσχεδιάζοντας).

Thursday, 25 November 2010

Football + Facebook = I AM PLAYR

Τον Ιανουάριο του 2011 θα ξεκινήσει ένα νέο παιχνίδι στο Facebook, με τη Nike να βρίσκεται από πίσω (ως integrated sponsor). Πρόκειται για το "I Am Playr". Με θέμα το πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο, το παιχνίδι αυτό στοχεύει να συγκινήσει το δύσκολο αντρικό νεανικό κοινό των 14-18 ετών που δεν ασχολείται με Farmville και Mafia Wars.

Η Nike φαίνεται να έχει πάρει πολύ σοβαρά το θέμα του Social Gaming. Το πρώτο trailer που έβγαλαν είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.

Stella Artois: Originally Ice Crafted for Christmas

Η Stella Artois, είναι αποδεδειγμένα μια μέτρια μπύρα (σε blind test συνήθως πατώνει). Αποτελεί όμως ένα case study για το πως καταφέρνει και πλασάρεται με ακριβή τιμή σε κάθε αγορά που δραστηριοποιείται, ενώ υπάρχουν άλλες μπύρες πολύ καλύτερες. Ακολουθώντας με συνέπεια την υπογραφή "Reassuringly Expensive", έχει καταφέρει με την επικοινωνία της, εδώ και πολλά χρόνια, να χτίσει μια εικόνα εξαιρετικής μπύρας, ενώ στην πραγματικότητα δεν αξίζει ούτε τα μισά από ότι κοστίζει.

Εδώ, το νέο χριστουγεννιάτικο Tvc.

LG Kompressor Elite: Something lurking

Σαν trailer ταινίας, παρακολουθούμε μια ιστορία με επική μουσική που κορυφώνει την αγωνία για το τέλος, για τη σωτηρία ή το χαμό των υπέροχων αυτών χαρακτήρων, ώσπου έρχεται ο ήρωας που θα τους σώσει από τα σιχαμερά πλάσματα που κρύβονται κάτω από το χαλί. Ώσπου, έρχεται η ΣΚΟΥΠΑ.



Young & Rubicam New York

Tuesday, 23 November 2010

The london long copy challenge

Η εταιρία CBS OUTDOOR έτρεξε ένα διαγωνισμό στον υπόγειο του Λονδίνου για να αποδείξει ότι δεν έχει πεθάνει ακόμα το πολύ κείμενο. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να φτιάξουν 48φύλλα πόστερ με 50-200 λέξεις.

Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις συμμετοχές.

Ο νικητής του διαγωνισμού:

Client: adidas
Creatives: Phil Kitching, Tim Clegg, Lou Bogue & John Murphy
Agency: iris
The poster celebrates the fact that adidas are sponsoring Team GB in the London 2012 Olympic Games. And where better to announce the imminent arrival of a new generation of British athletes than on the transport system that will take Londoners to the Games.
The pared-back and simple visual is of a photographic studio, as yet empty, suggesting the imminent arrival of someone famous.
On the clean white space, naked ambition of an as yet unknown Team GB athlete appear, whose tone embodies the true spirit of the new generation of Team GB Olympic athletes.

Διάφορες συμμετοχές:


Friday, 19 November 2010

Pure Blonde

Τρελή σουρεάλα αυτό το σποτ. Εύγε!



Advertising Agency: Clemenger BBDO Melbourne, Australia

Danny MacAskill - "Way Back Home"

Ένα καταπληκτικό ταξίδι από το Edinburgh στο Isle of Skye με τον ποδηλάτη Danny MacAskill και τη Red Bull. Ασύλληπτα ακροβατικά, μοναδικής ομορφιάς μέρη, εξαιρετική μουσική. Απλά απολαυστικό.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...