Wednesday, 29 September 2010

Samsung Memory Card Testing: Overkill Edition

Αυτή η κάρτα αντέχει πολλά... και έχει και πολύ πλάκα.

WWF Tiger: Get yourself shot

Πως θα νιώθατε αν σας πυροβολούσαν? Αυτό βάλθηκε να δείξει το WWF στη Ρωσία για να κινητοποιήσει τον κόσμο για τις τίγρης που τις σκοτώνουν τα καθίκια. Έφτιαξαν λοιπόν augmented reality t-shirts που τα φοράς μπροστά από μόνιτορ και σε πυροβολούν.



Advertising Agency: Leo Burnett, Moscow, Russia
Creative Director: Grigory Sorokin, Mikhail Kudashkin
Art Director: Vladimir Shreyder, Mikhail Derkach
Designer: Vladimir Shreyder, Andrey Sergeev
Producer: Gleb Glonti
Account Director: Anna Evdokimova
LookAtMe Account Director: Katya Bazilevskaya
LookAtMe Production Manager: Katya Nazarova

AXA brings print ads to life

Η ασφαλιστική εταιρία AXA στο Βέλγιο είναι η πρώτη που δημιούργησε ένα iPhone application για να σε καθοδηγεί στην περίπτωση που τρακάρεις. Για την επικοινωνία του λοιπόν δημιούργησε την παρακάτω καταπληκτική διαφήμιση για τους κατόχους iPhone.




Advertising Agency: Duval Guillaume Antwerp / Modem, Belgium
Account director: Dimitri Mundorff
Account Manager: Julie Van Hoecke, Floris Adriaenssens
CD: Geoffrey Hantson, Lansen Walraet
AD: Kristoff De Prins
Copy: Philippe Blondé
Agency producer: Marc Van Buggenhout
Prod Comp: TRS
Director: Felix&Paul
Producer: Mitchel Elsen
Line Producer: Sach Baylin-Stern
DOP: Van Royko
3D modeling: Jean-François Gauthier, Lorien Routhier
3D animation: Gregory Bone, Jonathan Pepin-Gangné
Painting: Augustin Togas
Audio: Raygun

Monday, 27 September 2010

Kontext Language School: Cinema invitation

Από τη Σερβία η παρακάτω ambient ενέργεια που συνδυάζει διαφορετικά Μέσα με πολύ έξυπνο, φρέσκο και αστείο τρόπο.

Advertising Agency: McCann Erickson Belgrade, Serbia
Creative Directors: Jana Savic Rastovac, Vladimir Cosic
Art Director: Marko Prokic
Creative Coaching: Yaniv Mlinarski, Vladimir Popovic, Maja Uzelac, Le Spot, Vladimir Pisot
Published: August 2010

ThaiHealth Promotion Foundation

Εξαιρετική σειρά καταχωρήσεων από την Ταϊλάνδη.




Advertising Agnency: BBDO Bangkok, Thailand
Chief Creative Officer: Suthisak Sucharittanonta
Executive Creative Director: Subun Khow, Vasan Wangpaitoon
Creative Director: Taewit Jariyanukulpun
Copywriter: Pattrapong Lapjarupong
Art Director: Nirun Sommalardpun
Photographers: Aunchai Secharunputong, Nok Pipattungkul
Illustrators: Ploy Lumthong, Tharect Kangkrich

Friday, 24 September 2010

The Holy Chicken of Life & Music

ΜΠΡΑΒΟ στη Nomint. Η ταινία τους «The Holy Chicken of Life & Music» μπήκε στη shortlist των 5 finalists στην κατηγορία Experimental των Vimeo Awards. Για να καταλάβετε τη διάκριση, οι συμμετοχές ήταν 6.500 από 80 χώρες.
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά τα παιδιά και βλέπουμε ελληνικές δουλειές που πραγματικά αξίζουν και που μπορούν να σταθούν σε διεθνές επίπεδο.Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ.


The Holy Chicken of Life & Music from NOMINT on Vimeo.

Official Selection, Wow+Flutter, Onedotzero 2010
Experimental Category Finalist, Vimeo Awards 2010 

Τα υπόλοιπα video εδώ http://www.vimeo.com/awards/finalists/experimental

CREDITS

Direction/ Design/ Animation: NOMINT nomint.gr

Direction: Christos Lefakis, Yannis Konstantinidis
Concept/Creative Direction: Christos Lefakis, Yannis Konstantinidis
Director Asistant : Marilena Vatseri
Design : Christos Lefakis, Yannis Konstantinidis, Georgios Xanthos, Marilena Vatseri,
Manolis Mavris , Andreas Helmis , Manos Gerogiannis
Animation : Andreas Helmis , Konstantinos Diamantis, Konstantinos Petrou
CG Supervisor : Andreas Helmis
Compositing : Yannis Konstantinidis , Christos Lefakis, Marilena Vatseri
Sound Design: Christos Lefakis
EP: Aristotelis Michailidis
Producer : Marianna Papachristodoulou

Vodafone Greece VS Vodafone New Zealand = Θλίψη

Η Vodafone τρέχει ένα πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης με τίτλο World Of Difference με το οποίο σου πληρώνει το μισθό σου για ένα χρόνο αν πας να δουλέψεις σε κάποιον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Μέχρι εδώ είναι όλα πολύ ωραία. Μπράβο τους.
ΓΙΑΤΙ όμως η επικοινωνία στην Ελλάδα να διαφέρει τόσο πολύ από την αντίστοιχη στη Νέα Ζηλανδία? Γιατί τόση μετριότητα και μιζέρια. Προφανώς δεν είναι θέμα budget αλλά αντίληψης του πελάτη. Είναι ένα global project το οποίο ίσως υποχρεώθηκαν να το τρέξουν αλλά όπως και να έχει βγάζει μια εικόνα προχειρότητας, δεν εμπνέει κανέναν και δεν προσδίδει τίποτα στην εταιρία. Και να πεις ότι δεν έχουν παραστάσεις από το εξωτερικό? Είναι μια πολύ active εταιρία διεθνώς με εξαιρετικά projects (πχ το πρόσφατο Vodafone Vs Hamilton στο Facebook). Με την επικοινωνία που κάνουν εδώ είναι λογικό να μην μπορούν να μιλήσουν στους νέους ανθρώπους οι οποίοι πάνε στον Cosmote που είναι και ο μόνος με κάποια production values.

Δείτε τη διαφορά.
ΕΛΛΑΔΑ



 ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ


 Advertising Agency: Colenso BBDO, Auckland, New Zealand
Executive Creative Director: Nick Worthington
Creative Director: Levi Slavin
Creatives: Zoe Hawkins, Kian Heinnen, Tom Paine
Art Director: Kia Heinnen
Copywriters: Zoe Hawkins, Tom Paine
Illustration: Watermark Ltd
Producer: Phil Newman
Designer: Kate Slavin
Account Service: Cath Bosson , Kate Smart, Hannah Watson

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...