Monday, 25 October 2010
School of Visual Arts: Don't Depend On Luck
Advertising Agency: Knarf, New York, USA
Creative Director: Frank Anselmo
Copywriter: Duc Nguyen
Art Director: Frank Anselmo
Labels:
Print
Friday, 22 October 2010
Wake Up The Town -- Official Trailer
Με ένα πείραμα/ντοκυμαντέρ σε μια Αρκτική πόλη λανσάρει η Philips το Wake-Up Light της. Σε μια πόλη λοιπόν που ζει χωρίς ήλιο για 4 μήνες θα δοκιμάσουν αν μπορεί το φως τους να δώσει χαρά στους κατοίκους της και να ξυπνούν πιο ανανεωμένοι.
Η ιδέα είναι της Tribal DDB και το ντοκυμαντέρ είναι σκηνοθετημένο από τον Doug Pray (το ντοκυμαντέρ για τη διαφήμιση που γύρισε το 2009 και λέγεται Art & Copy είναι στη διάθεση όποιου μου το ζητήσει. Είναι πολύ καλό. http://www.artandcopyfilm.com/)
Η ιδέα είναι της Tribal DDB και το ντοκυμαντέρ είναι σκηνοθετημένο από τον Doug Pray (το ντοκυμαντέρ για τη διαφήμιση που γύρισε το 2009 και λέγεται Art & Copy είναι στη διάθεση όποιου μου το ζητήσει. Είναι πολύ καλό. http://www.artandcopyfilm.com/)
Labels:
Viral
A new way of advertising
Ένας νέος τρόπος διαφήμισης από μια εταιρία που σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει αυτές τις περίεργες λέξεις που εμφανίζονται σε διάφορες φόρμες login στο internet τις οποίες πρέπει να αντιγράψεις σε ένα πλαίσιο για να αποδείξεις ότι είσαι άνθρωπος. Δείτε...
Labels:
Self promotion
Wednesday, 20 October 2010
MINI Getaway Stockholm 2010
Ενδιαφέρουσα αυτή η ιδέα της Mini που θα τρέξει στην Στοκχόλμη.
Με 2 λόγια: Βρες το virtual Mini στο χάρτη με το κινητό σου, πλησίασε στα 50 μέτρα και αποθήκευσέ το. Κράτα όλους τους άλλους που θέλουν να το πάρουν στο δικό τους κινητό μακριά για μια έβδομάδα και κέρδισε ένα πραγματικό Mini Countryman. Αν μη τι άλλο έχει τουλάχιστον πλάκα.
Με την αύξηση των πωλήσεων των smartphones στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέξουν σε λίγο καιρό και εδώ τέτοιες εφαρμογές, ίσως σε πιο κλειστό κύκλο.
Με 2 λόγια: Βρες το virtual Mini στο χάρτη με το κινητό σου, πλησίασε στα 50 μέτρα και αποθήκευσέ το. Κράτα όλους τους άλλους που θέλουν να το πάρουν στο δικό τους κινητό μακριά για μια έβδομάδα και κέρδισε ένα πραγματικό Mini Countryman. Αν μη τι άλλο έχει τουλάχιστον πλάκα.
Με την αύξηση των πωλήσεων των smartphones στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέξουν σε λίγο καιρό και εδώ τέτοιες εφαρμογές, ίσως σε πιο κλειστό κύκλο.
Labels:
interactive
Made in Japain - The True History osf Spanish Design
Πολύ ωραίο storytelling για την προώθηση της έκθεσης "Made in Japain".
Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part1) from MadeinJapain on Vimeo.
Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part2) from CuldeSac™ on Vimeo.
Advertising Agency: Culdesac, Spain
Narrator: Eugenio Viñas
Illustrator: Paco Roca
Sculptor: Alfredo Llorens
Animation: Vicent Mallols
Original soundtrack: Jordi Sempere
Social networks management: Dani Alias
Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part1) from MadeinJapain on Vimeo.
Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part2) from CuldeSac™ on Vimeo.
Advertising Agency: Culdesac, Spain
Narrator: Eugenio Viñas
Illustrator: Paco Roca
Sculptor: Alfredo Llorens
Animation: Vicent Mallols
Original soundtrack: Jordi Sempere
Social networks management: Dani Alias
Labels:
Tvc
Look me in the eyes… I said the eyes
“Regardez-moi dans les yeux… J’ai dit les yeux”
“Look me in the eyes ... I said the eyes.”
Το ίδιο copy που έτρεξε η καμπάνια της Wonderbra και το ίδιο στήσιμο χρησιμοποίησε ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός CAP48 στο Βέλγιο σε μια προσπάθεια να αλλάξει τον τρόπο που κοιτάμε όλοι μας τους ανθρώπους με αναπηρία. Η γυναίκα στη φωτό είναι η Tanja Kiewitz. Είναι graphic designer στην εταιρία Air που έκανε την καμπάνια και σε συνέντευξή της δήλωσε: “People often think that handicapped people don’t have a personality, that they are strange people. They have to see that I’m a woman above all and that I can be beautiful and sexy, and the handicap is secondary.”
Στα πλαίσια της ίδιας καμπάνιας έτρεξαν και 4 videos με το ίδιο μοτίβο. Κάποιος κάθεται σε μια καφετέρια και τον κοιτάζουν όλοι.
“Look me in the eyes ... I said the eyes.”
Το ίδιο copy που έτρεξε η καμπάνια της Wonderbra και το ίδιο στήσιμο χρησιμοποίησε ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός CAP48 στο Βέλγιο σε μια προσπάθεια να αλλάξει τον τρόπο που κοιτάμε όλοι μας τους ανθρώπους με αναπηρία. Η γυναίκα στη φωτό είναι η Tanja Kiewitz. Είναι graphic designer στην εταιρία Air που έκανε την καμπάνια και σε συνέντευξή της δήλωσε: “People often think that handicapped people don’t have a personality, that they are strange people. They have to see that I’m a woman above all and that I can be beautiful and sexy, and the handicap is secondary.”
Στα πλαίσια της ίδιας καμπάνιας έτρεξαν και 4 videos με το ίδιο μοτίβο. Κάποιος κάθεται σε μια καφετέρια και τον κοιτάζουν όλοι.
Subscribe to:
Posts (Atom)