Friday 19 November 2010

Pure Blonde

Τρελή σουρεάλα αυτό το σποτ. Εύγε!



Advertising Agency: Clemenger BBDO Melbourne, Australia

Danny MacAskill - "Way Back Home"

Ένα καταπληκτικό ταξίδι από το Edinburgh στο Isle of Skye με τον ποδηλάτη Danny MacAskill και τη Red Bull. Ασύλληπτα ακροβατικά, μοναδικής ομορφιάς μέρη, εξαιρετική μουσική. Απλά απολαυστικό.

Bouygues Telecom: A flashback book of Facebook

Για να λανσάρει τη σελίδα της στο Facebook, η γαλλική εταιρία τηλεφωνίας και internet Bouygues Telecom, έδωσε σε 1.000 φίλους της σελίδας της από ένα βιβλίο με όλο το ιστορικό τους στη δημοφιλή πλατφόρμα.



Advertising Agency: DDB, Paris, France
Executive Creative Director: Alexandre Hervé
Copywriters / Art Directors: Siavosh Zabeti, Alexander Kalchev
Account Supervisor: Marie-Laure Dangeon, Antoine Gilbert
Strategic Planner: Fabien Leroux
Advertiser's Supervisors: Jean-Michel Stassart, Jean-Luc Gonzales

Monday 15 November 2010

Advertising work. A Love/Hate story

Δουλειά στη διαφήμιση. Είτε την αγαπάς, είτε τη μισείς. Οι λόγοι για να τη μισήσεις, ειδικά στην Ελλάδα, είναι πολλοί περισσότεροι από τους λόγους που θα σε κάνουν να την αγαπήσεις. Άραγε, παραμένει κάτι ζωντανό σε αυτόν το χώρο για να σε μαγέψει; Υπάρχουν στιγμές που μπορούν να σε ταξιδέψουν; Να σου θυμίσουν πώς πρέπει να γίνεται η επικοινωνία; Και από την άλλη, πόσοι ειλικρινά αγαπάνε ακόμα αυτή τη δουλειά; Με ποιο όραμα ξεκίνησαν και που βρίσκονται τώρα; Το υπηρετούν; Συμβιβάστηκαν; Κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους σε μια ατέρμονη προσπάθεια να κοροϊδέψουν τους άλλους; Βλέπουν έξω από τον μικρόκοσμό τους όπου βραβεύει ο ένας τον άλλο για δουλειές που ούτε καν θα έβαζαν στο book τους αν εβγαίναν εκτός συνόρων; Κι όμως υπάρχουν διαφημιστές που βλέπουν. Που θέλουν ως άλλοι Tony Montana να πάρουν ένα Μ16 με grenade launcher και να πουν "Say hello to my little friend" σε όσους κατάντησαν έτσι το χώρο. Συνάδελφοι, σε διάφορες εταιρίες που πραγματικά αγαπάνε τη δουλειά τους. Που δεν συμβιβάστηκαν. Που βρίσκουν εύκολη τη λύση, να πουν, ότι δεν υπάρχει τίποτα και να συνεχίσουν να πορεύονται μέσα στο σύστημα. Που εξακολουθούν να βρίσκουν γύρω μας ενέργειες που έχουν κάτι να πουν. Λίγες. Που όμως υπάρχουν. Που προσπαθούν να προσθέσουν και νέες. Που πιστεύουν όπως και εγώ ότι, διάολε, πρέπει να είναι ωραίο το ταξίδι στη διαφήμιση.

Η ταινία αυτή παίχτηκε στις 4/11 στο άνοιγμα των βραβείων Advertising & Design Club of Canada (ADCC) 2010 Awards

Hate/Love from CRUSH on Vimeo.


Client: ADCC
Product: Award Show 2010
Airdate: For Award Show Screening - November 4, 2010

Agency: Leo Burnett, Toronto
Production Company: Spy Films, Toronto
Visual Effects: Crush, Toronto
Music and Sound Design: Silent Joe, Toronto

Advertball 2011

Ο υπέροχος κόσμος της διαφήμισης, τα γνωστά make the logo bigger των πελατών, το άδεισμα μετά από παρουσιάσεις, όλα τα ωραία τέλος πάντων ειδωμένα με χιούμορ από τους Ιταλούς για την προώθηση του πρωταθλήματος advertball.



Ad Agency: Y&R, Milan
Executive Creative Director: Vicky Gitto
Art director: Andrea Fumagalli
Copywriter: Vicky Gitto, Stefano Guidi
Account supervisor: Giuseppe Moltedo
Producer: Alessia Di Carlo
Direction: Pijamas
Production: (h) Films
Executive producer: Stella Orsini
Producer: Tommaso Fajdiga

OK Go - Last Leaf

Ωραίο τραγουδάκι με χαριτωμένο stop motion πάνω σε φέτες ψωμιού με χρήση Samsung NX100.

Ralph Lauren first ever 4D projection

Για τον εορτασμό των 10 χρόνων digital innovation και του νέου του e-commerse store δημιούργησε την πρώτη 4D προβολή στο κατάστημα της Bond Street στο Λονδίνο.

Το κτίριο, περιστρέφεται, συμπιέζεται, αποδομείται, προϊόντα εμφανίζονται, παίκτες πόλο, μοντέλα 15 μέτρων κάνουν πασαρέλα και όχι μόνο. Η προβολή δεν σταματά όμως εκεί. Ταυτόχρονα, εκτός από τη μουσική και τους ήχους, αναδύονται αρώματα, φυσάει αέρας δημιουργώντας μια πραγματικά ξεχωριστή εμπειρία για τους λίγους τυχερούς που τη βίωσαν από κοντά.


Ο Senior Vice President of Advertising, Marketing and Corporate Communications David Lauren  όταν ρωτήθηκε γιατί μπήκε στη διαδικασία να φτιάξει αυτήν την ακριβή παραγωγή για λίγους και να μην κάνει απλά μια digital καμπάνια, απάντησε: “We want to make sure we are seen at the cutting-edge of technology and trends”. Και θα το πετύχουν γιατί η προβολή από τα media είναι ήδη πολύ μεγάλη και το εντυπωσιακό αυτό video θα γίνει σίγουρα viral.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...