Friday 22 October 2010

Wake Up The Town -- Official Trailer

Με ένα πείραμα/ντοκυμαντέρ σε μια Αρκτική πόλη λανσάρει η Philips το Wake-Up Light της. Σε μια πόλη λοιπόν που ζει χωρίς ήλιο για 4 μήνες θα δοκιμάσουν αν μπορεί το φως τους να δώσει χαρά στους κατοίκους της και να ξυπνούν πιο ανανεωμένοι.


 
Η ιδέα είναι της Tribal DDB και το ντοκυμαντέρ είναι σκηνοθετημένο από τον Doug Pray (το ντοκυμαντέρ για τη διαφήμιση που γύρισε το 2009 και λέγεται Art & Copy είναι στη διάθεση όποιου μου το ζητήσει. Είναι πολύ καλό. http://www.artandcopyfilm.com/)

A new way of advertising

Ένας νέος τρόπος διαφήμισης από μια εταιρία που σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει αυτές τις περίεργες λέξεις που εμφανίζονται σε διάφορες φόρμες login στο internet τις οποίες πρέπει να αντιγράψεις σε ένα πλαίσιο για να αποδείξεις ότι είσαι άνθρωπος. Δείτε...

Wednesday 20 October 2010

MINI Getaway Stockholm 2010

Ενδιαφέρουσα αυτή η ιδέα της Mini που θα τρέξει στην Στοκχόλμη.
Με 2 λόγια: Βρες το virtual Mini στο χάρτη με το κινητό σου, πλησίασε στα 50 μέτρα και αποθήκευσέ το. Κράτα όλους τους άλλους που θέλουν να το πάρουν στο δικό τους κινητό μακριά για μια έβδομάδα και κέρδισε ένα πραγματικό Mini Countryman. Αν μη τι άλλο έχει τουλάχιστον πλάκα.


Με την αύξηση των πωλήσεων των smartphones στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέξουν σε λίγο καιρό και εδώ τέτοιες εφαρμογές, ίσως σε πιο κλειστό κύκλο.

Made in Japain - The True History osf Spanish Design

Πολύ ωραίο storytelling για την προώθηση της έκθεσης "Made in Japain".


Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part1) from MadeinJapain on Vimeo.


Made in Japain - The True History osf Spanish Design (Part2) from CuldeSac™ on Vimeo.



Advertising Agency: Culdesac, Spain
Narrator: Eugenio Viñas
Illustrator: Paco Roca
Sculptor: Alfredo Llorens
Animation: Vicent Mallols
Original soundtrack: Jordi Sempere
Social networks management: Dani Alias

Look me in the eyes… I said the eyes

“Regardez-moi dans les yeux… J’ai dit les yeux”
“Look me in the eyes ... I said the eyes.”
Το ίδιο copy που έτρεξε η καμπάνια της Wonderbra και το ίδιο στήσιμο χρησιμοποίησε ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός CAP48 στο Βέλγιο σε μια προσπάθεια να αλλάξει τον τρόπο που κοιτάμε όλοι μας τους ανθρώπους με αναπηρία. Η γυναίκα στη φωτό είναι η Tanja Kiewitz. Είναι graphic designer στην εταιρία Air που έκανε την καμπάνια και σε συνέντευξή της δήλωσε: “People often think that handicapped people don’t have a personality, that they are strange people. They have to see that I’m a woman above all and that I can be beautiful and sexy, and the handicap is secondary.”




Στα πλαίσια της ίδιας καμπάνιας έτρεξαν και 4 videos με το ίδιο μοτίβο. Κάποιος κάθεται σε μια καφετέρια και τον κοιτάζουν όλοι.

The Guardian and Observer Film Season

Για το promotion του The Guardian and Observer Film Season έφτιαξαν αυτό το πολύ ωραίο video όπου χώρεσαν 26 ταινίες σε 1 λεπτό και κάτι και σε προκαλούν να τις βρεις. Η ιδέα είναι βασισμένη στο επόμενο film από το vimeo αλλά σύμφωνα με τον Creative Director πήραν την άδεια του Pascal.



Client: The Guardian
Agency: W+K, London

35mm from Pascal Monaco on Vimeo.

Tuesday 19 October 2010

Axe Vs Old Spice

Προβλέπεται μεγάλη μάχη στα αποσμητικά. Η Axe έβγαλε το παρακάτω billboard στον Καναδά εναντίον του Old Spice.

TWEET IT - iPads vs iPhones

Ένα spoof του Beat it του Michael Jackson με αρκετή πλάκα.

Friday 15 October 2010

Oakley: Ίσως το καλύτερο product placement που έγινε ποτέ.

Η Oakley έδωσε στους 35 μεταλλωρύχους μαύρα γυαλία για να μπορέσουν να βγουν στο φως χωρίς να καταστραφούν τα μάτια τους. Τους κόστισε $6300 (180$ το κάθε γυαλί Χ 35) και κέρδισαν δωρεάν δημοσιότητα αξίας $41.000.000.





διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ http://www.cnbc.com/id/39650306

Volkswagen Phaeton: Battlefield, Forest, Wedding

Καλά είναι σοβαροί αυτοί οι Ινδοί? Να μην δείχνουν το προϊόν? Πάνε καλά? Τσ τσ τσ...





Advertising Agency: DDB Mudra Group, Mumbai, India
Chief Creative Officer: Bobby Pawar
National Creative Director: Rajeev Raja
Art Director: Prasad Jindam
Copywriter: Prasad Jindam
Illustrator: Nishikant Palande
Photographer: Sandeep Barge
Published: March 2010

Lukafe: Voyeur, UFO, Jail

Κολομβία, εκτός από καρτέλ φαίνεται ότι έχουν και αισθητική και χιούμορ.





Advertising Agency: Sancho BBDO, Bogota, Colombia
Creative VPs: Hugo Corredor, Giovani Martinez
Creative Directors: Andres Norato, Claudia Murillo
Art Directors: Claudia Murillo, Juan Hernandez
Copywriters: Andres Norato, Daniel Mosquera
Illustrator: Zoom Argentina
Retouch artist: Oscar Romero

Thursday 14 October 2010

The Mill London Showreel 2010

Τι να πεις για τη The Mill. Βλέπεις το reel τους και όποια δουλειά είχες δει τον τελευταίο χρόνο και σου άρεσε είναι μέσα.



The Mill Visual Effects Studio - http://www.themill.com/

Wednesday 13 October 2010

Center for Autism: Two faces

Μια κοινωνική καμπάνια με θέμα τον αυτισμό από μια σλοβένικη εταιρία που καταφέρνει να αντιμετωπίσει το θέμα με σεβασμό και να δείξει ότι τα άτομα με αυτισμό μπορούν να τα καταφέρουν στη ζωή αν τους δείξουμε την απαραίτητη προσοχή. Προσεγμένη δουλειά στην απόλυτη λεπτομέρεια. Ακόμα και ο φωτογράφος ένα αυτιστικό παιδί 15 χρονών.



Derek Paravicini. A man with autism.
Derek Paravicini. The piano virtuoso.
Autism has two faces.

Advertising Agency: Apohal, Slovenia
Creative Director: Tomaz Apohal
Art Director: Matija Primc
Copywriter: Tomaz Apohal
Photographer: Tomaz Planinsek
DTP: Marija Matijasec
Published: September 2010

Google: Did you mean... Battleship, Astronaut, Jetlag?

Οι άνθρωποι έχουν χιούμορ. Στην Τουρκία τουλάχιστον.
Μια πάρα πολύ χρήσιμη υπηρεσία που χρησιμοποιούμε όλοι (ο καθένας μας όταν δεν ξέρει ακριβώς πως γράφεται κάτι, το googlάρει και το google του λέει πως γράφεται) ιδωμένη με έναν πολύ αστείο (αλλά απόλυτα αληθινό) τρόπο.

“Did you mean? astronaut.
Google. We know what you are searching for, even when you don’t. ”
“Did you mean? battleship.
Google. We know what you are searching for, even when you don’t. ”
“Did you mean?jetlag.
Google. We know what you are searching for, even when you don’t. ”

Advertising Agency: Grey, Istanbul, Turkey
Creative Directors: Ergin Binyıldız, Mustafa Baripoğlu
Copywriters: İlhami Duman, Azat Gül, Yiğit Ayvazoğlu
Art Directors: Can Pehlivanlı, Nezih İçöz, Sungu Hacışabanoğlu
Account Director: Aylin Sönmezer
Production Company: Alphadog

Tuesday 12 October 2010

Sesame Street: Smell Like A Monster

Ίσως το καλύτερο spoof της φημισμένης καμπάνιας του Old Spice. Απίστευτός χαρακτήρας (ειδικά για όσους θυμούνται...)

Toyota Auris Hybrid: 3D projection mapping

Καταπληκτική παρουσίαση του Toyota Auris με το Hybrid Synergy Drive.


Company: Toyota
Agency: Glue Isobar
Country: United Kingdom

Thursday 7 October 2010

Animest 2010



Video by Ogilvy

CNN: Stories with the full background




Advertising Agency: DDB&CO., Istanbul, Turkey
Creative Director: Karpat Polat
Art Directors: Ali Bati, Guney Soykan
Copywriter: Gul Kanik

Friday 1 October 2010

Broke Bike Alley

πανέξυπνες χρηστικές κάρτες ποδηλατάδικου.



Advertising Agency: Rethink, Canada

Wednesday 29 September 2010

Samsung Memory Card Testing: Overkill Edition

Αυτή η κάρτα αντέχει πολλά... και έχει και πολύ πλάκα.

WWF Tiger: Get yourself shot

Πως θα νιώθατε αν σας πυροβολούσαν? Αυτό βάλθηκε να δείξει το WWF στη Ρωσία για να κινητοποιήσει τον κόσμο για τις τίγρης που τις σκοτώνουν τα καθίκια. Έφτιαξαν λοιπόν augmented reality t-shirts που τα φοράς μπροστά από μόνιτορ και σε πυροβολούν.



Advertising Agency: Leo Burnett, Moscow, Russia
Creative Director: Grigory Sorokin, Mikhail Kudashkin
Art Director: Vladimir Shreyder, Mikhail Derkach
Designer: Vladimir Shreyder, Andrey Sergeev
Producer: Gleb Glonti
Account Director: Anna Evdokimova
LookAtMe Account Director: Katya Bazilevskaya
LookAtMe Production Manager: Katya Nazarova

AXA brings print ads to life

Η ασφαλιστική εταιρία AXA στο Βέλγιο είναι η πρώτη που δημιούργησε ένα iPhone application για να σε καθοδηγεί στην περίπτωση που τρακάρεις. Για την επικοινωνία του λοιπόν δημιούργησε την παρακάτω καταπληκτική διαφήμιση για τους κατόχους iPhone.




Advertising Agency: Duval Guillaume Antwerp / Modem, Belgium
Account director: Dimitri Mundorff
Account Manager: Julie Van Hoecke, Floris Adriaenssens
CD: Geoffrey Hantson, Lansen Walraet
AD: Kristoff De Prins
Copy: Philippe Blondé
Agency producer: Marc Van Buggenhout
Prod Comp: TRS
Director: Felix&Paul
Producer: Mitchel Elsen
Line Producer: Sach Baylin-Stern
DOP: Van Royko
3D modeling: Jean-François Gauthier, Lorien Routhier
3D animation: Gregory Bone, Jonathan Pepin-Gangné
Painting: Augustin Togas
Audio: Raygun

Monday 27 September 2010

Kontext Language School: Cinema invitation

Από τη Σερβία η παρακάτω ambient ενέργεια που συνδυάζει διαφορετικά Μέσα με πολύ έξυπνο, φρέσκο και αστείο τρόπο.

Advertising Agency: McCann Erickson Belgrade, Serbia
Creative Directors: Jana Savic Rastovac, Vladimir Cosic
Art Director: Marko Prokic
Creative Coaching: Yaniv Mlinarski, Vladimir Popovic, Maja Uzelac, Le Spot, Vladimir Pisot
Published: August 2010

ThaiHealth Promotion Foundation

Εξαιρετική σειρά καταχωρήσεων από την Ταϊλάνδη.




Advertising Agnency: BBDO Bangkok, Thailand
Chief Creative Officer: Suthisak Sucharittanonta
Executive Creative Director: Subun Khow, Vasan Wangpaitoon
Creative Director: Taewit Jariyanukulpun
Copywriter: Pattrapong Lapjarupong
Art Director: Nirun Sommalardpun
Photographers: Aunchai Secharunputong, Nok Pipattungkul
Illustrators: Ploy Lumthong, Tharect Kangkrich

Friday 24 September 2010

The Holy Chicken of Life & Music

ΜΠΡΑΒΟ στη Nomint. Η ταινία τους «The Holy Chicken of Life & Music» μπήκε στη shortlist των 5 finalists στην κατηγορία Experimental των Vimeo Awards. Για να καταλάβετε τη διάκριση, οι συμμετοχές ήταν 6.500 από 80 χώρες.
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά τα παιδιά και βλέπουμε ελληνικές δουλειές που πραγματικά αξίζουν και που μπορούν να σταθούν σε διεθνές επίπεδο.Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ.


The Holy Chicken of Life & Music from NOMINT on Vimeo.

Official Selection, Wow+Flutter, Onedotzero 2010
Experimental Category Finalist, Vimeo Awards 2010 

Τα υπόλοιπα video εδώ http://www.vimeo.com/awards/finalists/experimental

CREDITS

Direction/ Design/ Animation: NOMINT nomint.gr

Direction: Christos Lefakis, Yannis Konstantinidis
Concept/Creative Direction: Christos Lefakis, Yannis Konstantinidis
Director Asistant : Marilena Vatseri
Design : Christos Lefakis, Yannis Konstantinidis, Georgios Xanthos, Marilena Vatseri,
Manolis Mavris , Andreas Helmis , Manos Gerogiannis
Animation : Andreas Helmis , Konstantinos Diamantis, Konstantinos Petrou
CG Supervisor : Andreas Helmis
Compositing : Yannis Konstantinidis , Christos Lefakis, Marilena Vatseri
Sound Design: Christos Lefakis
EP: Aristotelis Michailidis
Producer : Marianna Papachristodoulou

Vodafone Greece VS Vodafone New Zealand = Θλίψη

Η Vodafone τρέχει ένα πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης με τίτλο World Of Difference με το οποίο σου πληρώνει το μισθό σου για ένα χρόνο αν πας να δουλέψεις σε κάποιον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Μέχρι εδώ είναι όλα πολύ ωραία. Μπράβο τους.
ΓΙΑΤΙ όμως η επικοινωνία στην Ελλάδα να διαφέρει τόσο πολύ από την αντίστοιχη στη Νέα Ζηλανδία? Γιατί τόση μετριότητα και μιζέρια. Προφανώς δεν είναι θέμα budget αλλά αντίληψης του πελάτη. Είναι ένα global project το οποίο ίσως υποχρεώθηκαν να το τρέξουν αλλά όπως και να έχει βγάζει μια εικόνα προχειρότητας, δεν εμπνέει κανέναν και δεν προσδίδει τίποτα στην εταιρία. Και να πεις ότι δεν έχουν παραστάσεις από το εξωτερικό? Είναι μια πολύ active εταιρία διεθνώς με εξαιρετικά projects (πχ το πρόσφατο Vodafone Vs Hamilton στο Facebook). Με την επικοινωνία που κάνουν εδώ είναι λογικό να μην μπορούν να μιλήσουν στους νέους ανθρώπους οι οποίοι πάνε στον Cosmote που είναι και ο μόνος με κάποια production values.

Δείτε τη διαφορά.
ΕΛΛΑΔΑ



 ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ


 Advertising Agency: Colenso BBDO, Auckland, New Zealand
Executive Creative Director: Nick Worthington
Creative Director: Levi Slavin
Creatives: Zoe Hawkins, Kian Heinnen, Tom Paine
Art Director: Kia Heinnen
Copywriters: Zoe Hawkins, Tom Paine
Illustration: Watermark Ltd
Producer: Phil Newman
Designer: Kate Slavin
Account Service: Cath Bosson , Kate Smart, Hannah Watson

.

Thursday 23 September 2010

Coalition Against Battered Women

Δύσκολα πράγματα. Πολύ αληθινό και σου μένει. Ειδικά ο τρόμος της κοπέλας την ώρα που γυρίζει στο τέλος.



Agency: Y&R Chicago
Agency Country: USA
Creative Director: Ken Erke
Director: Dave Meyers
Production: @radical.media (London)
Producer: Jim Bouvet; Brian Smego
Music: Emoto
Brand: Coalition Against Battered Women
Vfx: MPC

Kenny Powers Gets Signed By K-Swiss

Ο ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

Στο newsfeed του περιοδικού Time (link) υπάρχει μια συνέντευξη του Danny McBride (παίζει τον αθυρόστομο Kenny Powers στην κωμική σειρά του HBO Eastbound & Down) για το παρακάτω video όπου ως Kenny Powers καλείται από την K-Swiss για να αναλάβει τη διαφήμιση των παπουτσιών της και τους μιλάει με το χειρότερο δυνατό τρόπο.
Ας μην αρχίσω πάλι για τους Έλληνες πελάτες και πόσο φοβούνται τον ίσκιο τους.



Diesel Kick Ass ad

Η νέα καμπάνια της diesel. Μια καμπάνια ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ όπως θα δείτε παρακάτω. Μπορεί ο κώλος να είναι ιερό πράγμα, όμως υπάρχουν κάποιοι που χρειάζονται όντως μια κλωτσιά. Στην Ελλάδα ειδικά, και στο χώρο μας ιδιαίτερα, υπάρχει υπερπληθώρα. Τα παιδιά λοιπόν έφτιαξαν και το ακόλουθο site: http://www.diesel.com/sneakers/performance/
Στο site υπάρχουν διάφορα videos, μπορείς να παίξεις μουσική κλωτσώντας κώλους, και άλλα ωραία.

Tuesday 21 September 2010

Dot. The world's smallest stop-motion animation character shot on a Nokia N8

Η W&K με την Aardman Animations δημιούργησε το παρακάτω stop-motion για να γιορτάσει η Nokia τη δημιουργία του Cellscope.




Cellscope: Cell Phone + Microscope, δηλαδή κινητού με μικροσκόπιο το οποίο μπορεί για παράδειγμα να χρησιμοποιηθεί σε τρίτες χώρες για να φωτογραφίζουν δείγματα αίματος και να τα στέλνουν απευθείας σε κλινικές για έλεγχο. Δείτε εδώ το σχετικό video.

Monday 20 September 2010

Brother Printers: Architect & Cafe

Το έχουμε ξαδαδεί το έργο του stop motion αλλά μου άρεσε το claim: "but to a small business with big ambitions is everything". Δεν γίνεται να μην έχεις Α3 εκτυπωτή στην εταιρία, έστω και αν τον χρησιμοποιείς ελάχιστα. Επίσης ο ήχος του χαρτιού.





Creatives: Sam Haynes and Lee Trott.
Director: Noah Harris

Facebook: Unfriend Coal

Ένα πολύ ωραία γυρισμένο videάκι με εξαιρετική παιδική φωνούλα στη θέση του αφηγητή. Θεωρώ ότι είναι πολύ καλή δουλειά της Greenpeace γιατί ενώ ακόμα και με μια πρώτη ανάγνωση είναι προφανές ότι η Greenpeace παπαρολογεί, είναι σίγουρο ότι θα τσιμπήσουν όλα τα αφελέστατα παιδάκια και θα ενστερνιστούν τις απόψεις της. Άρα, ως επικοινωνία, είναι επιτυχημένη.

Friday 17 September 2010

Lucozade Alert: Sharpen up in a flash

Advertising Agency: O&M, Hong Kong
Creative Directors: Eugene Tsoh, Sandy Chan, Simon Handford
Art Director: Ronald Chong
Copywriter: Yeefung Chan
Published: July 2010

Tuesday 14 September 2010

Editions Points: The Putpockets Campaign

Το πιο σημαντικό σε αυτήν την ενέργεια είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν "πρώην" πορτοφολάδες ώστε να μπορούν να βάζουν στις τσάντες και στις τσέπες των ανυποψίαστων επισκεπτών τα βιβλία. Και εδώ τίθεται το ερώτημα: Υπάρχει Έλληνας πελάτης που θα δεχόταν την ιδέα να προσλάβει πορτοφολάδες για να γίνει σωστά η δουλειά? Μάλλον όχι. Από την άλλη βέβαια, θα το πρότεινε η διαφημιστική? Το πιθανότερο είναι όχι και στα 2 ερωτήματα. Δεν θέλουμε να τρομάξουμε τον πελάτη και θεωρούμε και αυτονόητο ότι θα το απορρίψει. Αν δεν γίνονται όμως προτάσεις θα συνεχίσουμε να βλέπουμε συνεχώς μέτριες δουλειές και να βραβεύουμε στα φεστιβάλ μας την λιγότερο χάλια δουλειά που προφανώς δεν έχει καμιά ελπίδα να διαγωνιστεί σε διεθνές επίπεδο. Αλλά τι σημασία έχει? Αφού ο πελάτης είναι χαρούμενος με τη μετριότητα γιατί να του χαλάσουμε τη ζαχαρένια? Γιατί να χάσουμε χρόνο να τον εκπαιδεύσουμε και να τον πάμε ένα βήμα πιο μπροστά? Ίσως γιατί αυτή είναι η δουλειά μας. Να χτίζουμε brands και όχι να κάνουμε φτηνά λογοπαίγνια για να ξεπετάξουμε τη δουλειά θεωρώντας ότι το επίπεδο του Έλληνα γι' αυτά είναι. Πώς γίνεται στην Ελλάδα και έχουν μαζευτεί όλα τα μεγάλα μυαλά στη διαφήμιση και στο marketing και θεωρούν όλους τους άλλους που είναι εκτός, ότι δεν καταλαβαίνουν και πολλά και η αντίληψή τους φτάνει μέχρι το σαχλό jingle και το λογοπαιγνιάκι της πλάκας? Ευτυχώς όμως που οι εξελίξεις στην τεχνολογία θα δώσουν ένα τέλος σε αυτήν την κατάσταση. Ο απλός κοινός θνητός έχει πια μια ανεξέλεγκτη δύναμη που εκφράζεται μέσα από τα social media. Η νέα γενιά μεγαλώνει σε ένα digital περιβάλλον, έχει ερεθίσματα από παντού, εκφράζεται ανοιχτά και είναι έτοιμη να ξεμπροστιάσει ή να εξυμνήσει κάθε ενέργεια που κάνουν οι μπράντες. Αν δεν καταφέρουν οι εταιρίες να τους μιλήσουν στη γλώσσα τους, θα το χάσουν το παιχνίδι και, όπως διαφαίνεται, θα το χάσουν άμεσα.



Advertising Agency: Marcel Paris, France
Executive Creative Directors: Anne de Maupeou, Frederic Temin
Copywriters / Art Directors: Souen Le Van, Romain Galli

RIVE Syphilis awareness message: Syphilis sucks

Πρωτότυπη, αστεία και φρέσκια ιδέα για να μεταφέρεις ένα πολύ σοβαρό μήνυμα με έναν τρόπο που δεν θα σοκάρει, ούτε θα περάσει απαρατήρητος. 



Advertising Agency: Luvi Ogilvy, Reunion Island
Creative Director: De Oliveira Pedro
Art Director: Fanny
Copywriter: Philippe Amsalem
Photographer: Laurent Diat
Published: July 2010

WWF Earth Hour: Candle Box

Τι καταπληκτική δουλειά πραγματικά. Μια πανέξυπνη low budget ιδέα για την WWF από την LEo Burnett στις Φιλιππίνες.



Advertising Agency: Leo Burnett Manila, Philippines
Executive Creative Directors: Richard Irvine, Raoul Panes
Creative Director: Alvin Tecson
Art Director: Mela Advincula
Copywriters: Candice Madamba, Cey Enriquez
Agency Producers: Benjie Puno, Marissa Abayari
Account managers: Raymond Arrastia, Sue Ann Nolido, Gela Peña, Nati Go

Monday 13 September 2010

Resident Evil: Ambient ΜΕ ΚΟΤΣΙΑ!!!

Ambient ενέργεια στη Μαδρίτη για το Resident Evil. Κομμένα και φαγωμένα χέρια τοποθετήθηκαν σε διάφορα σημεία της πόλης δίπλα σε αυτοκόλλητα που προωθούσαν την ταινία. Ας τα βλέπουν αυτά οι αρτηριοσκληρωτικοί υπεύθυνοι του δήμου Αθηναίων που δεν αφήνουν να γίνει τίποτα στους δρόμους της Αθήνας. Ίσως φοβούνται μη βρωμίσει η πεντακάθαρη πόλη που ζούμε.



credits: Bungalow25

Coke Zero: Inverted Pyramid

Αυτό το POP σίγουρα το προσέχεις. Το ότι είναι coca cola δεν έχει σημασία. Δεν είναι κάτι ακριβό. Οποιαδήποτε εταιρία θα μπορούσε να το κάνει αλλά δεν ασχολούνται ούτε οι πελάτες, ούτε οι διαφημιστικές γι 'αυτό βλέπουμε συνέχεια στοιβαγμένα σε παλέτες τα προϊόντα.


Advertising Agency: Leo Burnett Manila, Makati City, Philippines
Creative Directors: Raoul Panes, Alvin Tecson
Art Directors: Mon Pineda, Farlet Vale, Steph Mangalindan
Copywriters: Therese Endriga, Cey Enriquez
Published: 2009

Google Instant with Bob Dylan



Advertising Agency: Johannes Leonardo / Google Creative Lab, USA
Executive Creative Directors: Jan Jacobs, Leo Premutico, Robert Wong
Copywriter: Jonathan Koffler
Editors: Varathit Uthaisri, Jessica Brilhart
Producers: Matthew Mattingly, Lisa Steiman
Account Director: Frederique Nahmani, Amanda Kelly
Editorial/Animation: Lost Planet NY
Editors: Bruce Herrman
Executive Producer: Krystn Wagenberg
Post Producer: Marcia Wigley
Graphics: 
Andre Sam
Head After Effects Artist: 
Reginald Butler
After Effects Artist: 
Eli Neugeboren, Ivan Hurzeler, Curtis Eberhardt / Outside graphics house:
 Hornet Inc.

Executive Producers: Michael Feder, Greg Bedard
Producer: Sang Bay
Music & Lyrics: Bob Dylan
Title: Subterranean Homesick Blues
Sound: Sound Lounge on Hudson
Mixer: Scott Perrson
Legal and negotiations for the track: Debbie Gleason, Search Party Music, Sarah Matarazzo, Stephanie Diaz-Matos

Friday 10 September 2010

Samsung viral: Use your Influence

Νέο viral για τo Samsung Galaxy 580. Πολύ ωραία γυρισμένο και το κοριτσάκι όλα τα λεφτά.

Thursday 9 September 2010

Dior Homme - Un Rendez Vous

Σκηνοθετημένο από τον Guy Ritchie με πρωταγωνιστή τον Jude Law!!


Tuesday 7 September 2010

Anlene: Pelvis

Osteoporosis causes 1.6 million hip fractures every year.


Advertising Agency: BBDO Guerrero/ Proximity Philippines
Chief Creative Officer: David Guerrero
Executive Creative Directors: Tin Sanchez, Brandie Tan
Head of Art: Paul Anderson
Art Directors: Dennis Nierra, Brandie Tan
Copywriters: Meggy De Guzman, David Guerrero, Tin Sanchez
Producer: Al Salvador
Photographers: Paolo Gripo, Abet Bagay
Retoucher: Manny Vailoces
Illustrator: Cherrelle Consulta
Account managers: Francine Kahn-Gonzalez, Cindy Evangelista, Iking Uy

Monday 6 September 2010

Nike + Castro: Nike Air Live Show

Ένα installation στην Αργεντινή για την Nike που λειτουργεί και online και στο κατάστημα.
Η ιδέα: Φυσάς στο μικρόφωνο και κουνάς ένα από τα 2 ιπτάμενα παπούτσια Nike Air σε έναν πρωτότυπο αγώνα.


Nike + Castro: Nike Air Live Show_ english from Castro Innovation on Vimeo.

Wednesday 1 September 2010

The wilderness downtown

Απίστευτο interactive video.

Για να προωθήσουν το τραγούδι "We used to wait" οι Arcade Fire συνεργάστηκαν με την Google στα πλαίσια των Chrome Experiments και έφτιαξαν αυτό το καταπληκτικό video.

Τρέξτε το με τον Google Chrome γιατί έχει γίνει συνεργασία μαζί του για να τρέχει άψογα. Επίσης βάλτε μια διεύθυνση στο εξωτερικό για να έχετε καλύτερο αποτέλεσμα λόγω street view.

http://thewildernessdowntown.com/

Monday 30 August 2010

Total Nutrition Corporation, GNC Burn 60: Burn bag


Advertising Agency: DDB DM9JaymeSyfu, Manila, Philippines
Executive Creative Directors: Merlee Jayme, Eugene Demata
Creative: Allan Montayre
Assoc Creative Director / Art Director: Gogie Sinson
Copywriter: Biba Cabuquit
Photographer: Mark Nicdao

Tide: Don’t let your colours mix - Spy, Gardener, Boyfriend



Advertising Agency: Vitruvio Leo Burnett, Madrid, Spain
Executive Creative Director: Rafa Anton
Creative Director / Copywriter: Francisco Cassis
Art Director: Sergio Lobo

Friday 27 August 2010

iButterfly (augmented reality × Motion Sensor × GPS × Coupon)

To iButterfly είναι ένα γιαπωνέζικο application για το iPhone με το οποίο πιάνεις virtual πεταλούδες οι οποίες ειναι ή κουπόνια ή πληροφορίες και αλλάζουν μάλιστα και ανά περιοχή. Ευρυματικότατο. Με την άνοδο που έχει το iPhone στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέχουν παρόμοιες εφαρμογές οι οποίες θα δημιουργούσαν ένα αρκετά μεγάλο buzz ειδικά στην αρχή.

Vodafone Vs Hamilton on Facebook

Η Γκρίνια: Πόσο μπροστά είναι οι άνθρωποι στη χρήση των social media και εμείς ασχολούμαστε ακόμα με bannerάκια και αηδίες. Είναι αδιανόητο να είμαστε στο 2010 και όσες ιδέες έχουμε για rich media & creative use of media να μην μπορούν να υλοποιηθούν γιατί τα sites στην Ελλάδα δεν τις δέχονται. Όλα γίνονται άρπα κόλλα. Τα sites να βγάζουν εύκολο χρήμα. Τα banners να ξεπετιούνται εύκολα από τις περισσότερες διαφημιστικές. Οι πελάτες να δίνουν ψίχουλα για παραγωγή και να συμβιβάζονται με μετριότητες μην έχοντας αντιληφθεί ότι έχουν μείνει εκτός εποχής και θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν σε πολύ σύντομο διάστημα.

Η ιδέα: Η Vodafone προκαλεί τον Lewis Hamilton (για τους αδαής, είναι ο πρωταθλητής της F1) σε έναν αγώνα στην Ολλανδία. Θα τρέξει εναντίον ενός virtual αυτοκινήτου φτιαγμένου με 28.800 facebook profile photos. Ο χρόνος που θα κάνει για να κατεβάσει τις φωτογραφίες είναι ο χρόνος που θα πρέπει να πιάσει ο Hamilton. Ο αγώνας θα γίνει live στο Facebook στις 13 Σεπτεμβρίου.
Μπείτε εδώ για να βάλετε τη φωτό σας.

Tuesday 24 August 2010

The Expendables youtube takeover

Μια εκρηκτική συνέντευξη με τον Σταλόνε για τη νέα του ταινία The Expendables (μιλάμε για τρελό ντοκυμαντέρ, βαριά κουλτούρα). Δείτε το video εδώ: http://www.youtube.com/expendables

Monday 23 August 2010

Schweppes: Geyser Bottle

Alternative media for Schweppes by Black Milk, installed in the marginal road, Paco de Arcos, Oeiras, Portuga.



schweppes bottle oeiras from Pony Tale on Vimeo.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...